Varje natt...
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Varje natt...

    ...inbillar jag mig att NU ÄR DET DAGS!! Men det är det ju inte... Jag vet att jag har 13 hela långa dagar kvar men jag kan bara inte tro att det är så lång tid kvar. ;)

    I eftermiddag ska jag på bm besök och sedan på föreläsning på Danderyds sjukhus där vi ska föda barn.

    Ha en bra dag alla!
    Kram
  2. 1
    Varje natt... ...inbillar jag mig att NU ÄR DET DAGS!! Men det är det ju inte... Jag vet att jag har 13 hela långa dagar kvar men jag kan bara inte tro att det är så lång tid kvar. ;)

    I eftermiddag ska jag på bm besök och sedan på föreläsning på Danderyds sjukhus där vi ska föda barn.

    Ha en bra dag alla!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Jag är lika dan!

    Hoppas varje natt att det ska komma igång. Man ligger och känner efter om det inte är något som händer ;)
  4. 2
    Jag är lika dan! Hoppas varje natt att det ska komma igång. Man ligger och känner efter om det inte är något som händer ;)
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    ...och jag med...

    ...men näää då inte ska jag få nåt barn inte.
  6. 3
    ...och jag med... ...men näää då inte ska jag få nåt barn inte.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Visst e det konstigt!

    Jag tänker likadant - å blir besviken då jag går upp på morgonen. E såå inställd på att det ska hända något på natten, men den kan ju lika gärna bestämma sig för att vilja komma ut nu på dagen!!??

    Men på något sätt så tänker jag, nehej inte idag heller. Fast klockan bara e sju på morgonen så längtar jag tills nästa natt - för dååå kanske den kommer.... :-D
  8. 4
    Visst e det konstigt! Jag tänker likadant - å blir besviken då jag går upp på morgonen. E såå inställd på att det ska hända något på natten, men den kan ju lika gärna bestämma sig för att vilja komma ut nu på dagen!!??

    Men på något sätt så tänker jag, nehej inte idag heller. Fast klockan bara e sju på morgonen så längtar jag tills nästa natt - för dååå kanske den kommer.... :-D
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5

    Jag me...trots 14 dar kvar

    konstigt att man inte fattar bättre. Jag gick över 14 dgr förra gången så varför skulle denna bebis komma tidigare?
  10. 5
    Jag me...trots 14 dar kvar konstigt att man inte fattar bättre. Jag gick över 14 dgr förra gången så varför skulle denna bebis komma tidigare?
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Samma här,

    och ändå har jag 6 dagar kvar PLUS att jag gick över 11 dagar förra gången. *suck*

    Kram
  12. 6
    Samma här, och ändå har jag 6 dagar kvar PLUS att jag gick över 11 dagar förra gången. *suck*

    Kram

Liknande trådar

  1. Vaknar varje natt
    By Anonym in forum Stora barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 10:19
  2. Mardrömmar varje natt...
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 13:56
  3. Vaknar VARJE natt
    By Lena_D in forum _0505 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:42
  4. Svettas som en tok varje natt
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 15:49
  5. Jag tänker på er varje natt!
    By space in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar