Arg på min sambo!
_0604 Aprilbarn
  1. Mikue bf 18/4
    #1

    Arg på min sambo!

    Varför då, kan man ju undra? Det undrar egentligen jag med, han är ju inte ens hemma utan i fjällen, men idag när han ringde hem från backen så kände jag att jag nästan HATADE honom. Där ringer han och är hur glad som helst och har varit o åkt skidor en hel vecka och haft skoj, medans jag inte får göra nånting alls! Å så ringer det aset och frågar vad jag ska hitta på idag. Tja, se om det är nåt skoj på TV:n kanske?
    Usch, känner mig jättehemsk och elak, unnar egentligen honom att vara iväg, men jag står knappt ut här hemma. Här får jag ränna på undersökningar till höger och vänster och vara i stillhet (TRÄNINGSNARKOMAN är jag) och han bara glider. Han har inte ont nånstans, han mår inte dåligt. Är det inte hans bebis med? *suck* Å så ringer svärmor och vill gärna prata om att han BEHÖVER den här resan (nästan det som retar mig mest). Jag behöver också en massa saker, men det är det ingen som bryr sig om...

    Jaja, behövde mest skriva av mig så att jag inte är jätteotrevlig imorgon när han kommer hem... Jag saknar ju honom egentligen, är bara så trött på det här..
    KRAM TILL ER ALLA!
  2. 1
    Arg på min sambo! Varför då, kan man ju undra? Det undrar egentligen jag med, han är ju inte ens hemma utan i fjällen, men idag när han ringde hem från backen så kände jag att jag nästan HATADE honom. Där ringer han och är hur glad som helst och har varit o åkt skidor en hel vecka och haft skoj, medans jag inte får göra nånting alls! Å så ringer det aset och frågar vad jag ska hitta på idag. Tja, se om det är nåt skoj på TV:n kanske?
    Usch, känner mig jättehemsk och elak, unnar egentligen honom att vara iväg, men jag står knappt ut här hemma. Här får jag ränna på undersökningar till höger och vänster och vara i stillhet (TRÄNINGSNARKOMAN är jag) och han bara glider. Han har inte ont nånstans, han mår inte dåligt. Är det inte hans bebis med? *suck* Å så ringer svärmor och vill gärna prata om att han BEHÖVER den här resan (nästan det som retar mig mest). Jag behöver också en massa saker, men det är det ingen som bryr sig om...

    Jaja, behövde mest skriva av mig så att jag inte är jätteotrevlig imorgon när han kommer hem... Jag saknar ju honom egentligen, är bara så trött på det här..
    KRAM TILL ER ALLA!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    Inte så underligt alls...

    förstår din frustration,inte konstigt man blir sur,speciellt om svärmor nu ska ha ett ord med också förstås.Man blir ju så lättretlig när man är gravid:-)
  4. 2
    Inte så underligt alls... förstår din frustration,inte konstigt man blir sur,speciellt om svärmor nu ska ha ett ord med också förstås.Man blir ju så lättretlig när man är gravid:-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Det är inte lätt...

    att vara höggravid och orkelös & alla dessa hormoner som sätter sprätt på en... Ojojoj!!

    Vill bara skriva att jag förstår och ge dig en STOR BAMSE KRAM!!!!
  6. 3
    Det är inte lätt... att vara höggravid och orkelös & alla dessa hormoner som sätter sprätt på en... Ojojoj!!

    Vill bara skriva att jag förstår och ge dig en STOR BAMSE KRAM!!!!
  7. Mikue bf 18/4
    #4

    Ja, verkligen!

    Fast den stackarn har ju inte i egentlig mening gjort något... Det känns lite bättre idag!
    KRAM
  8. 4
    Ja, verkligen! Fast den stackarn har ju inte i egentlig mening gjort något... Det känns lite bättre idag!
    KRAM
  9. Mikue bf 18/4
    #5

    Tack!

    Det är skönt att åtminstone andra gravida förstår vad man menar!
    KRAM tillbaka!
  10. 5
    Tack! Det är skönt att åtminstone andra gravida förstår vad man menar!
    KRAM tillbaka!

Liknande trådar

  1. Min sambo...
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 11:41
  2. Om din sambo/ man
    By Mian m7 in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 16:58
  3. Less sambo..
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 20:24
  4. min sambo den, den.....
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 22:19
  5. Sambo
    By Anjovis in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar