Ang magsjuka och nyfödda.
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Ang magsjuka och nyfödda.

    Har läst att spädbarn under 6 månader sällan blir smittade av magsjuka och speciellt inte barn som ammas. Nu verkar det ju som att Lillans Arvid blivit sjuk så detta verkar alltså inte stämma.

    Vad har ni för erfarneheter om detta? Tyvärr går det ju ganska mycket magsjuka just nu, så det skulle kännas bra att veta vad som gäller OM man skulle ha oturen att bli smittad.. (Hoppas INTE!)
  2. 1
    Ang magsjuka och nyfödda. Har läst att spädbarn under 6 månader sällan blir smittade av magsjuka och speciellt inte barn som ammas. Nu verkar det ju som att Lillans Arvid blivit sjuk så detta verkar alltså inte stämma.

    Vad har ni för erfarneheter om detta? Tyvärr går det ju ganska mycket magsjuka just nu, så det skulle kännas bra att veta vad som gäller OM man skulle ha oturen att bli smittad.. (Hoppas INTE!)
  3. sarah m maxen o julia
    #2

    När Max var 4 månader

    blev jag och Björn skitmagsjuka. Men han klarade sig. Det är min erfarenhet...
  4. 2
    När Max var 4 månader blev jag och Björn skitmagsjuka. Men han klarade sig. Det är min erfarenhet...
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3

    Vi hade maginfluensa

    förra veckan, Josefine klarade sig. Per o jag tog en speciell hutt så vi klarade oss oxå. Men de andra fem barn hade det.
  6. 3
    Vi hade maginfluensa förra veckan, Josefine klarade sig. Per o jag tog en speciell hutt så vi klarade oss oxå. Men de andra fem barn hade det.

Liknande trådar

  1. Nyfödda i tidningen
    By Susen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 10:47
  2. Nyfödda
    By Anna in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 18:53
  3. Hörselscreening för nyfödda
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 08:54
  4. Nyfödda i Skåne
    By Kristin m. Jeroen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 20:08
  5. Nyfödda i Skåne
    By Kristin m. Jeroen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 17:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar