Lite panik!
Småbarn
  1. Anonym så ingen tror nått
    #1

    Lite panik!

    Jag köpte 2 skiddress jackor på PO.P på deras rea, men nu fattar jag inte hur vi tänkt, för de ska vår son ha nästa vinter.
    Vi köpte stl.104 men inser NU att vi skulle ha behövt ha 110.
    Hur gör jag?
    Tror ni man kan få byta? Nej det tror inte jag då
    Kan man sälja dem på Tradera?
    Men får man igen pengarna då? Nej det tror jag inte
    Att försöka göra ett byte med någon måste ju också vara en omöjlighet
    Ja ha!
    Så hur gör jag då?
    Han blir 4 år i augusti är rätt liten och hade i år 92 på sin POP skidvinteroverall.
    Kanske finns någon som kan ge mig lite kloka svar och råd, please....
    Väljer att vara anonym så ingen tror jag förösker göra smygannons eller nått sånt.
  2. 1
    Lite panik! Jag köpte 2 skiddress jackor på PO.P på deras rea, men nu fattar jag inte hur vi tänkt, för de ska vår son ha nästa vinter.
    Vi köpte stl.104 men inser NU att vi skulle ha behövt ha 110.
    Hur gör jag?
    Tror ni man kan få byta? Nej det tror inte jag då
    Kan man sälja dem på Tradera?
    Men får man igen pengarna då? Nej det tror jag inte
    Att försöka göra ett byte med någon måste ju också vara en omöjlighet
    Ja ha!
    Så hur gör jag då?
    Han blir 4 år i augusti är rätt liten och hade i år 92 på sin POP skidvinteroverall.
    Kanske finns någon som kan ge mig lite kloka svar och råd, please....
    Väljer att vara anonym så ingen tror jag förösker göra smygannons eller nått sånt.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Jag hade...

    ...behållt jackorna och kollat sen när det är dags, om de passar. Gör de inte det, så sälj dem på Tradera, då får du säkert mycket tillbaka! Tror du får mer om du säljer dem när det är säsong, än nu, då folk bara verkar bjuda på vårjackor! :)
  4. 2
    Jag hade... ...behållt jackorna och kollat sen när det är dags, om de passar. Gör de inte det, så sälj dem på Tradera, då får du säkert mycket tillbaka! Tror du får mer om du säljer dem när det är säsong, än nu, då folk bara verkar bjuda på vårjackor! :)
  5. Maria m Olivia&Elliot
    #3

    Men tror du

    verkligen att han behöver 110 nästa vinter om han bara har 92 nu? Låter ju väldigt stort..
    Men annars tror jag som Jenny att det är bättre att sälja dem till hösten, då får du nog mkt mer än du skulle få nu.
  6. 3
    Men tror du verkligen att han behöver 110 nästa vinter om han bara har 92 nu? Låter ju väldigt stort..
    Men annars tror jag som Jenny att det är bättre att sälja dem till hösten, då får du nog mkt mer än du skulle få nu.
  7. Anonym så ingen tror nått
    #4

    Tack för era svar!!

    jag får göra så att vi väntar och ser och annars säljer dem till hösten
  8. 4
    Tack för era svar!! jag får göra så att vi väntar och ser och annars säljer dem till hösten
  9. Jennie m I&M
    #5

    Men behöver

    han verkligen större än 104 om han har 92 nu?
    Låter snarare som att 98 skulle ligga närmare till hands men 104 blir säkert bra.
    Sonen som är 4,5 år nu är lite större än medel för sin ålder och har haft 110 i år. Förra vintern hade han stl 104.

    / Jennie
  10. 5
    Men behöver han verkligen större än 104 om han har 92 nu?
    Låter snarare som att 98 skulle ligga närmare till hands men 104 blir säkert bra.
    Sonen som är 4,5 år nu är lite större än medel för sin ålder och har haft 110 i år. Förra vintern hade han stl 104.

    / Jennie

Liknande trådar

  1. Lite panik
    By Litet pyre in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 12:40
  2. Lite panik!!!
    By susn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 21:01
  3. Lite panik...
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 12:35
  4. Lite panik...
    By Agneta H med 3 in forum Föräldraskap
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 10:20
  5. lite panik...
    By lite anonym nu in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 12:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar