Går ni upp i vikt under mens?
Vikt
  1. Anna
    #1

    Går ni upp i vikt under mens?

    Om ja hur mycket och när försvinner det igen?
  2. 1
    Går ni upp i vikt under mens? Om ja hur mycket och när försvinner det igen?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Runt ett kilo...

    Och det brukar försvinna när mensen kommit igång, efter ett par dagar.
  4. 2
    Runt ett kilo... Och det brukar försvinna när mensen kommit igång, efter ett par dagar.
  5. Kattiz
    #3

    Hmm..

    oftast 1-2kg. Jag brukar börja öka redan en vecka innan =//
  6. 3
    Hmm.. oftast 1-2kg. Jag brukar börja öka redan en vecka innan =//
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Har

    upptäckt att jag kan gå upp närmare 3kg,blir väldigt svullen om fötter ,ben och mage.Sen dröjer det till mensen är slut innan allt är borta,sen ökar jag på mig vid ägglossning igen,snacka om jojo!!!
  8. 4
    Har upptäckt att jag kan gå upp närmare 3kg,blir väldigt svullen om fötter ,ben och mage.Sen dröjer det till mensen är slut innan allt är borta,sen ökar jag på mig vid ägglossning igen,snacka om jojo!!!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Ja.

    ca. 0.5 lägger jag på mig dagarna innan mens som försvinner sisådär tre dagar in på mensen.
  10. 5
    Ja. ca. 0.5 lägger jag på mig dagarna innan mens som försvinner sisådär tre dagar in på mensen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    Nja,

    går upp i vikt runt ägglossning o precis före mens. Blir också förstoppad ett par-tre dagar före mens men det släpper samma dag som mensen är på gång. Kan gå upp så mycket som ett par kg o det försvinner efter ett par dagar. Känns också i kroppen att man är mer svullen. Blivit bättre sedan jag skurit ner på socker faktiskt!
  12. 6
    Nja, går upp i vikt runt ägglossning o precis före mens. Blir också förstoppad ett par-tre dagar före mens men det släpper samma dag som mensen är på gång. Kan gå upp så mycket som ett par kg o det försvinner efter ett par dagar. Känns också i kroppen att man är mer svullen. Blivit bättre sedan jag skurit ner på socker faktiskt!

Liknande trådar

  1. Vikt/mens
    By fru ragge in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 17:29
  2. mens o vikt....
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 20:25
  3. mens och vikt?
    By annabe in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 11:48
  4. vikt och mens
    By Trädgårdsmamman in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 11:40
  5. Vikt vid mens?
    By solstraale in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar