Min klocka var bara borta!
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Min klocka var bara borta!

    Helt spårlöst försvunnen.

    Jag var helt förstörd och letade som en galning i två veckor. I alla leksakslådor och i alla skor, ja, ni vet.. Funderade hela nätter över huruvida den kunde blivit stulen av armen, om jag tappat den, misstänkte en rörmokare som varit i huset (!). Ringde runt till gym och skola.

    Frågade Alicia flera ggr om hon visst vart den kunde vara, men icke.

    Så blev vi allihop förkylda igen, och kleenex blev nödvändigt. Och där, i en kleenexbox som var full (och med Nemo utanpå) låg den inpillad.

    Ja, dessa barn! Glad blev jag i alla fall!
  2. 1
    Min klocka var bara borta! Helt spårlöst försvunnen.

    Jag var helt förstörd och letade som en galning i två veckor. I alla leksakslådor och i alla skor, ja, ni vet.. Funderade hela nätter över huruvida den kunde blivit stulen av armen, om jag tappat den, misstänkte en rörmokare som varit i huset (!). Ringde runt till gym och skola.

    Frågade Alicia flera ggr om hon visst vart den kunde vara, men icke.

    Så blev vi allihop förkylda igen, och kleenex blev nödvändigt. Och där, i en kleenexbox som var full (och med Nemo utanpå) låg den inpillad.

    Ja, dessa barn! Glad blev jag i alla fall!
  3. milla
    #2

    Vilken tur

    att ni hittade den så fort ändå. Jag har hittat saker som varit borta över ett år sedan barnen lekt med det. Men det är inte bara barnen som kan gömma saker, vi vuxna kan också. Vi letade jättelänge efter tvättstugenycklarna innan vi hittade dem i grönsakslådan i kylskåpet.
  4. 2
    Vilken tur att ni hittade den så fort ändå. Jag har hittat saker som varit borta över ett år sedan barnen lekt med det. Men det är inte bara barnen som kan gömma saker, vi vuxna kan också. Vi letade jättelänge efter tvättstugenycklarna innan vi hittade dem i grönsakslådan i kylskåpet.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Fniss fniss..

    ..grönsaksladan?
  6. 3
    Fniss fniss.. ..grönsaksladan?

Liknande trådar

  1. Min son bara borta!?
    By Ungmamma080809 in forum Omhändertagna barn
    Svar: 99
    Senaste inlägg: 2018-07-04, 05:42
  2. Klocka med bara visare?
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 10:04
  3. Bara borta....
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 06:16
  4. Är det bara min klocka
    By Bi-bban in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar