Seriösa horoskop!?
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Seriösa horoskop!?

    Önskar tips om någon bra site där man kan beställa ett personligt o seriöst horoskop. Tacksam om någon kan hjälpa mig!
  2. 1
    Seriösa horoskop!? Önskar tips om någon bra site där man kan beställa ett personligt o seriöst horoskop. Tacksam om någon kan hjälpa mig!
  3. Maria G
    #2

    Har för mig

    Jag har för mig att det finns en sida som heter astrobarn. Där arbetar en seriös astrolog och det finns exempel på hur ett horoskop kan se ut.
    Men det är ett tag sen jag var inne på sidan så helt säker är jag inte.
  4. 2
    Har för mig Jag har för mig att det finns en sida som heter astrobarn. Där arbetar en seriös astrolog och det finns exempel på hur ett horoskop kan se ut.
    Men det är ett tag sen jag var inne på sidan så helt säker är jag inte.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    Tack!

    Skall googla lite och se om jag kan hitta den!
    Tack!
  6. 3
    Tack! Skall googla lite och se om jag kan hitta den!
    Tack!
  7. Missmu
    #4

    Gå in på

    www.astro.com, där kan du till och med ställa upp en egen horoskopkarta - alldeles gratis.
  8. 4
    Gå in på www.astro.com, där kan du till och med ställa upp en egen horoskopkarta - alldeles gratis.
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    Skall jag prova!!

    Tack för tipset!
  10. 5
    Skall jag prova!! Tack för tipset!
  11. SharpMissy
    #6

    Eller

    så kan man be någon vänlig själ här inne som har ett jäkligt bra astrologiprogram (World of Wisdom), att printa fram ett horoskop och skicka till en rimlig summa. ;-)
  12. 6
    Eller så kan man be någon vänlig själ här inne som har ett jäkligt bra astrologiprogram (World of Wisdom), att printa fram ett horoskop och skicka till en rimlig summa. ;-)
  13. Medlem sedan
    Feb 2018
    #7
    Det här är ganska gammal debatt, men jag hittade det ändå. Jag gillar också astro.com, och om du vill lesa på svenska, den här är bra skyhoroskop.se. Nu för tiden kan du hitta så många webbplatser om horoskop, också seriösa.
  14. 7
    Det här är ganska gammal debatt, men jag hittade det ändå. Jag gillar också astro.com, och om du vill lesa på svenska, den här är bra skyhoroskop.se. Nu för tiden kan du hitta så många webbplatser om horoskop, också seriösa.

Liknande trådar

  1. Horoskop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 14:07
  2. horoskop
    By Anonym in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:45
  3. Tror ni på horoskop o
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 19:56
  4. Om Horoskop
    By anonymt in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:29
  5. Horoskop
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar