Fotboll (inget viktigt)
Utlandsföräldrar
  1. Lox
    #1

    Fotboll (inget viktigt)

    Maken kollar på fotboll och hejar på Arsenal....

    ... ända tills han upptäcker att Zlatan spelar i Juventus- laget och ställer om helt.

    Jag tror att han är kär i Zlatan.
  2. 1
    Fotboll (inget viktigt) Maken kollar på fotboll och hejar på Arsenal....

    ... ända tills han upptäcker att Zlatan spelar i Juventus- laget och ställer om helt.

    Jag tror att han är kär i Zlatan.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Bättre att vara kär i Zlatan

    Än att heja på Arsenal skulle maken säga.
  4. 2
    Bättre att vara kär i Zlatan Än att heja på Arsenal skulle maken säga.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Gulligt

    Och hellre Zlatan än Ljungberg (som jag tycker verkar rätt blåst
  6. 3
    Gulligt Och hellre Zlatan än Ljungberg (som jag tycker verkar rätt blåst
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Det är ju lustigt

    Min man älskar sport. Amerikansk sport, men på något sätt verkar aldrig amerikanarna bli lika hysteriska om sin football, som europeer i allmänhet och engelsmän i synnerhet blir över fotboll? Eller så har jag en väldigt sansad man med sansade vänner...
  8. 4
    Det är ju lustigt Min man älskar sport. Amerikansk sport, men på något sätt verkar aldrig amerikanarna bli lika hysteriska om sin football, som europeer i allmänhet och engelsmän i synnerhet blir över fotboll? Eller så har jag en väldigt sansad man med sansade vänner...
  9. Lox
    #5

    Cricket och fotboll

    Då ska man helst inte störa min make. Om det är världscupfinal, alltså. Annars är han rätt så sansad. (Och det är sällan England går till final nu förtiden... ;-) )

  10. 5
    Cricket och fotboll Då ska man helst inte störa min make. Om det är världscupfinal, alltså. Annars är han rätt så sansad. (Och det är sällan England går till final nu förtiden... ;-) )

  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Visst är det

    Engelsmännen är helt hysteriska i sport. Även min svärmor tyckte jag var udda då jag vägrade stiga upp mitt i natter för att kolla på någon grabb som ror. Visserligen är han hunky men är så tokig är jag inte. Skulle aldrig stiga upp mitt i natten för att se något på tv. Vansinnigt om du frågar mig.
  12. 6
    Visst är det Engelsmännen är helt hysteriska i sport. Även min svärmor tyckte jag var udda då jag vägrade stiga upp mitt i natter för att kolla på någon grabb som ror. Visserligen är han hunky men är så tokig är jag inte. Skulle aldrig stiga upp mitt i natten för att se något på tv. Vansinnigt om du frågar mig.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Minsann

    Han slog mig som en väldigt sansad man! Du får hälsa så mycket!
  14. 7
    Minsann Han slog mig som en väldigt sansad man! Du får hälsa så mycket!
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8

    *asg*

    Nu satte jag nästan min \"sticky dippers\" i halsen.
    *frust*
    Inte springa upp mitt i natten för att titta på en hunky roddare! Du är ju så himla konstig!
  16. 8
    *asg* Nu satte jag nästan min \"sticky dippers\" i halsen.
    *frust*
    Inte springa upp mitt i natten för att titta på en hunky roddare! Du är ju så himla konstig!
  17. Lox
    #9

    hahahahaha...

    ... men det är allt bra sällan som England går till final nu för tiden.

    Fast Zlatan är han nog lite kär i. Jag tror det beror på att Zlatan är lite kaxig, något som min kära make inte är men dock önskar att han vore när han var yngre. :-)
  18. 9
    hahahahaha... ... men det är allt bra sällan som England går till final nu för tiden.

    Fast Zlatan är han nog lite kär i. Jag tror det beror på att Zlatan är lite kaxig, något som min kära make inte är men dock önskar att han vore när han var yngre. :-)
  19. Lox
    #10

    På tal om sport:

    är det inte rodd nu till helgen? (Cambridge - Oxford)

    Fats å andra sidan kommer Kipper till Oxford, och han lär ju E tycka är betydligt roligare än några \"hunkar\" som är ute och plaskar runt i en bår. ;-)
  20. 10
    På tal om sport: är det inte rodd nu till helgen? (Cambridge - Oxford)

    Fats å andra sidan kommer Kipper till Oxford, och han lär ju E tycka är betydligt roligare än några \"hunkar\" som är ute och plaskar runt i en bår. ;-)
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11

    Kipper?

    Hunden?
    K var nästan beredd att ställa in efterlängtad Sverigeresa nu nästa vecka, eftersom hon då missar HIgh-5 Live!
  22. 11
    Kipper? Hunden?
    K var nästan beredd att ställa in efterlängtad Sverigeresa nu nästa vecka, eftersom hon då missar HIgh-5 Live!
  23. Lox
    #12

    High- 5!

    \"Just one step, just one step\"

    E älskade high- 5 när vi var i Australien. Hon skulle nog hellre se dem än Kipper (hunden).
  24. 12
    High- 5! \"Just one step, just one step\"

    E älskade high- 5 när vi var i Australien. Hon skulle nog hellre se dem än Kipper (hunden).
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13

    Det finns värre

    Vi har en dubbelCD med \"High-5 Alive\", både här och i Sverige. Fr s\'kerhets skull. De kan iallafall sjunga rent!
  26. 13
    Det finns värre Vi har en dubbelCD med \"High-5 Alive\", både här och i Sverige. Fr s\'kerhets skull. De kan iallafall sjunga rent!
  27. Lox
    #14

    Är det samma som i Australien...

    ... eller finns det olika grupper för olika länder?

    E var uppe och sjöng med dem - hon gillade dem skarpt.
  28. 14
    Är det samma som i Australien... ... eller finns det olika grupper för olika länder?

    E var uppe och sjöng med dem - hon gillade dem skarpt.
  29. Medlem sedan
    Mar 2003
    #15

    Var då någonstans?

    Kommer Kipper? Kanske något att göra till helgen.
  30. 15
    Var då någonstans? Kommer Kipper? Kanske något att göra till helgen.
  31. Medlem sedan
    May 2000
    #16

    Det är samma

    Nathan, Kathleen, Charlie...och så hon den blonda och han den blonda. Tyckte dock att de såg litet obekanta u på affischen, så de kanske har inhoppare!
  32. 16
    Det är samma Nathan, Kathleen, Charlie...och så hon den blonda och han den blonda. Tyckte dock att de såg litet obekanta u på affischen, så de kanske har inhoppare!
  33. Lox
    #17

    Om det inte är ett aprilskämt...

    .. så kommer Kipper till Waterstones på lördag kl. 11 - 14 (tror jag).
  34. 17
    Om det inte är ett aprilskämt... .. så kommer Kipper till Waterstones på lördag kl. 11 - 14 (tror jag).
  35. Lox
    #18

    Åh så de finns här med!

    E har en High- 5 solhatt (hon hade tappat och vi skulle precis åka till Fiji, och så fick hon välja... ).

    Kanske skulle köpa en cd?
  36. 18
    Åh så de finns här med! E har en High- 5 solhatt (hon hade tappat och vi skulle precis åka till Fiji, och så fick hon välja... ).

    Kanske skulle köpa en cd?
  37. Medlem sedan
    May 2000
    #19

    Varför inte

    Det finns värre saker att lyssna/titta på. Och de dansar mycket!
  38. 19
    Varför inte Det finns värre saker att lyssna/titta på. Och de dansar mycket!
  39. Lox
    #20

    Som du säger:

    de sjunger ju rent i alla fall. Och musiken är helt ok.
  40. 20
    Som du säger: de sjunger ju rent i alla fall. Och musiken är helt ok.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fotboll, fotboll...suck
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 18:59
  2. Snart slut på fotboll - långt om inget
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 22:14
  3. Inget viktigt...
    By Lizzie_L in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 21:04
  4. inget viktigt..
    By tessa84 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 07:50
  5. Inget viktigt egentligen *Lååångt*
    By Gula in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar