Frågor om flyttstädning!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Frågor om flyttstädning!

    **Vad kostar det ungefär?
    **Har ni som lejt flyttstädning tyckt att det var värt pengarna?
    **Nån som vet nån bra flyttstädare i Eskilstunaområdet?

    Tack på förhand
  2. 1
    Frågor om flyttstädning! **Vad kostar det ungefär?
    **Har ni som lejt flyttstädning tyckt att det var värt pengarna?
    **Nån som vet nån bra flyttstädare i Eskilstunaområdet?

    Tack på förhand
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Värt ALLT

    Gör det, det är värt det. Jag har tagit ett beslut: Jag skall aldrig mer flyttstäda i mitt liv, nånsin. Den insikten gör mig LYCKLIG
  4. 2
    Värt ALLT Gör det, det är värt det. Jag har tagit ett beslut: Jag skall aldrig mer flyttstäda i mitt liv, nånsin. Den insikten gör mig LYCKLIG
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    kolla din gb *imt*

  6. 3
    kolla din gb *imt*
  7. Fenomena
    #4

    Absolut värt det,

    speciellt när man som vi tokstädat, renoverat och homestage:at lite lätt... då var det sååå skönt att bara bära ut sina grejer. Vi började ju dessutom att renovera nästa ställe direkt.

    I min stad tror jag att flyttstädning kostar ca 50 kr/m2.
  8. 4
    Absolut värt det, speciellt när man som vi tokstädat, renoverat och homestage:at lite lätt... då var det sååå skönt att bara bära ut sina grejer. Vi började ju dessutom att renovera nästa ställe direkt.

    I min stad tror jag att flyttstädning kostar ca 50 kr/m2.
  9. Sivan
    #5

    Absolut!

    ...är det värt det! Jag tror att vi betalade mellan 5-6000 när vi sålde vårt förra hus (ett plan, c:a 120 kvadratmeter + garage och biytor). Då ingick allt. Både vi och köparna var mycket nöjda. Tips om städfirma fick vi av mäklaren (och vi räknade kallt med att de skulle göra ett bra jobb då de säkert är beroende av sitt goda rykte för att få den typen av rekommendationer).
  10. 5
    Absolut! ...är det värt det! Jag tror att vi betalade mellan 5-6000 när vi sålde vårt förra hus (ett plan, c:a 120 kvadratmeter + garage och biytor). Då ingick allt. Både vi och köparna var mycket nöjda. Tips om städfirma fick vi av mäklaren (och vi räknade kallt med att de skulle göra ett bra jobb då de säkert är beroende av sitt goda rykte för att få den typen av rekommendationer).
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Vår flyttfirma ska städa...

    ...åt oss nu när vi flyttar. Tror det skulle kosta nästan 5000 för vår lägenhet på 107 kvadrat, men det känns som om det är värt det. Vi har två småbarn och en nyfödd bebis så det finns inte en chans att vi skulle ha tid och ork att städa själva. Vi har dessutom flyttat sex gånger de senaste åtta åren så nu är vi trötta på att städa.
  12. 6
    Vår flyttfirma ska städa... ...åt oss nu när vi flyttar. Tror det skulle kosta nästan 5000 för vår lägenhet på 107 kvadrat, men det känns som om det är värt det. Vi har två småbarn och en nyfödd bebis så det finns inte en chans att vi skulle ha tid och ork att städa själva. Vi har dessutom flyttat sex gånger de senaste åtta åren så nu är vi trötta på att städa.
  13. Medlem sedan
    May 2018
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Silverkarin Visa inlägg
    **Vad kostar det ungefär?
    **Har ni som lejt flyttstädning tyckt att det var värt pengarna?
    **Nån som vet nån bra flyttstädare i Eskilstunaområdet?

    Tack på förhand
    När jag flyttade senast inom Sverige, vilket var för länge sen, övertog jag en lägenhet av en gammal mormon som inte kunde flyttstäda för det var söndag. Som tur var flyttade hon inte så långt, så jag kunde bära över alla kvarglömda prylar i skåpen, så jag anställde människor från städföretaget flyttstädning och de städade hela huset hela dagen. I allmänhet var jag nöjd med sitt arbete.
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Silverkarin Visa inlägg
    **Vad kostar det ungefär?
    **Har ni som lejt flyttstädning tyckt att det var värt pengarna?
    **Nån som vet nån bra flyttstädare i Eskilstunaområdet?

    Tack på förhand
    När jag flyttade senast inom Sverige, vilket var för länge sen, övertog jag en lägenhet av en gammal mormon som inte kunde flyttstäda för det var söndag. Som tur var flyttade hon inte så långt, så jag kunde bära över alla kvarglömda prylar i skåpen, så jag anställde människor från städföretaget flyttstädning och de städade hela huset hela dagen. I allmänhet var jag nöjd med sitt arbete.
  15. Medlem sedan
    Aug 2017
    #8
    Citat Ursprungligen postat av Luciakid Visa inlägg
    När jag flyttade senast inom Sverige, vilket var för länge sen, övertog jag en lägenhet av en gammal mormon som inte kunde flyttstäda för det var söndag. Som tur var flyttade hon inte så långt, så jag kunde bära över alla kvarglömda prylar i skåpen, så jag anställdeett företag för städning och de städade hela huset hela dagen. I allmänhet var jag nöjd med sitt arbete.
    Enligt min erfarenhet så är det en bra idé att hyra in städning, hellre än att göra det själv. Jag har bara haft bra erfareheter, och det är skönt att slippa gör allt själv
  16. 8
    Citat Ursprungligen postat av Luciakid Visa inlägg
    När jag flyttade senast inom Sverige, vilket var för länge sen, övertog jag en lägenhet av en gammal mormon som inte kunde flyttstäda för det var söndag. Som tur var flyttade hon inte så långt, så jag kunde bära över alla kvarglömda prylar i skåpen, så jag anställdeett företag för städning och de städade hela huset hela dagen. I allmänhet var jag nöjd med sitt arbete.
    Enligt min erfarenhet så är det en bra idé att hyra in städning, hellre än att göra det själv. Jag har bara haft bra erfareheter, och det är skönt att slippa gör allt själv

Liknande trådar

  1. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  2. Flyttstädning?
    By smillan in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 05:31
  3. Flyttstädning
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 18:18
  4. FLyttstädning
    By asolo in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 17:24
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar