funderar på en sak..
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    funderar på en sak..

    det står ju lite varstans att man är fertil 3 dagar innan äl och 3 dagar efter,hur ska man göra då när man testar med äl test??
    när äl tester visar posetivt då har man ju 24-48 timmar på sig innan ägget släpper,eller har jag fel?
    nåväl,frågan är när ska man börja ha sex för att träffa riktigt rätt?
    åh nä,nu svamlar väl jag,men om någon fattar vad jag menar liite så kan ni väl skriva vad ni tror.=9
  2. 1
    funderar på en sak.. det står ju lite varstans att man är fertil 3 dagar innan äl och 3 dagar efter,hur ska man göra då när man testar med äl test??
    när äl tester visar posetivt då har man ju 24-48 timmar på sig innan ägget släpper,eller har jag fel?
    nåväl,frågan är när ska man börja ha sex för att träffa riktigt rätt?
    åh nä,nu svamlar väl jag,men om någon fattar vad jag menar liite så kan ni väl skriva vad ni tror.=9
  3. Gabbi
    #2

    Börja mysa på

    när du börjar få HBF:er och när, om du använder ÄL-stickor, de börjar ge utslag. Så har du garanterat gjort allt du kan :-)
  4. 2
    Börja mysa på när du börjar få HBF:er och när, om du använder ÄL-stickor, de börjar ge utslag. Så har du garanterat gjort allt du kan :-)
  5. Tossan
    #3

    Vi tänkte

    köra varannan dag från dag 10 till dag 20. Då borde det väl vara \"heltäckande\"? (Hade ägglossning på dag 14 förra månaden...)
  6. 3
    Vi tänkte köra varannan dag från dag 10 till dag 20. Då borde det väl vara \"heltäckande\"? (Hade ägglossning på dag 14 förra månaden...)
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    hm..

    har ju testat med äl i ett antal dagar nu,och det är negativt,mös i går och förhoppningsvis i morgon igen då.
  8. 4
    hm.. har ju testat med äl i ett antal dagar nu,och det är negativt,mös i går och förhoppningsvis i morgon igen då.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    ja..

    det låter ju bra,men vi har lite svårt att få till det,så jag litar på äl testet och kör varanan dag, hoppas på att vi orkar det denna gången *S*
  10. 5
    ja.. det låter ju bra,men vi har lite svårt att få till det,så jag litar på äl testet och kör varanan dag, hoppas på att vi orkar det denna gången *S*
  11. Medlem sedan
    Aug 2020
    #6
    Hej jag har en undran kan man på något sätt få reda på om man fortfarande kan få barn
    jag är 46 år jag har vuxna barn men blev gravid för ca två år sen men fick då ett missfall men sen dess har det inte blivit något mer jag är i ett aktivt förhållande
    jag vet att mina chanser är små men finns det på något sätt att man kan få klar tecken på att chansen är över mm som inte kostar flera tusen tals kronor

    mvh hälsningar från mig
  12. 6
    Hej jag har en undran kan man på något sätt få reda på om man fortfarande kan få barn
    jag är 46 år jag har vuxna barn men blev gravid för ca två år sen men fick då ett missfall men sen dess har det inte blivit något mer jag är i ett aktivt förhållande
    jag vet att mina chanser är små men finns det på något sätt att man kan få klar tecken på att chansen är över mm som inte kostar flera tusen tals kronor

    mvh hälsningar från mig

Liknande trådar

  1. Funderar...
    By Miniskrutt in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 21:04
  2. Funderar..
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:28
  3. Funderar och funderar *långt*
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 22:20
  4. Jag funderar på att
    By Tina in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 13:54
  5. Funderar..
    By Mea@ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar