Vilka kläder på Gran Canaria?
Resesnack
  1. Lisa
    #1

    Vilka kläder på Gran Canaria?

    Någon som vet hur vädret är där nu? Vi ska åka dit på fredag och jag vet inte om det är långbyxor o jacka eller shorts o linne som gäller...
  2. 1
    Vilka kläder på Gran Canaria? Någon som vet hur vädret är där nu? Vi ska åka dit på fredag och jag vet inte om det är långbyxor o jacka eller shorts o linne som gäller...
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Du...

    ...det är varmt, jättevarmt har det varit sista dagarna. En dagstemp på 30-33 grader, kvällen 26 grader vid 19-tiden. Väldigt varmt för årstiden men ta även med ngt varmt till kvällen, typ kofta eller så, om det svänger så svänger vädret fort fast det blir aldrig \"kallt\" förutom vid 23 tiden på kvällen kanske. Trevlig resa!
  4. 2
    Du... ...det är varmt, jättevarmt har det varit sista dagarna. En dagstemp på 30-33 grader, kvällen 26 grader vid 19-tiden. Väldigt varmt för årstiden men ta även med ngt varmt till kvällen, typ kofta eller så, om det svänger så svänger vädret fort fast det blir aldrig \"kallt\" förutom vid 23 tiden på kvällen kanske. Trevlig resa!
  5. Lisa
    #3

    Härligt!

    Då blir det shorts!! Tack för snabbt svar..
  6. 3
    Härligt! Då blir det shorts!! Tack för snabbt svar..
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Jag hoppas

    att ni ska till södra delarna för det är där jag har temperaturerna ifrån. Las Palmas brukar vara ngt svalare!
  8. 4
    Jag hoppas att ni ska till södra delarna för det är där jag har temperaturerna ifrån. Las Palmas brukar vara ngt svalare!
  9. Lisa
    #5

    ok, vad synd

    det är ju dit jag ska. Blir det jacka då i alla fall?
  10. 5
    ok, vad synd det är ju dit jag ska. Blir det jacka då i alla fall?
  11. Lisa
    #6

    Las Palmas alltså. imt.

    sad
  12. 6
    Las Palmas alltså. imt. sad
  13. Medlem sedan
    Jan 1999
    #7

    Hhm

    ...nä det är ju inte mkt kallare där men ngt svalare får man räkna med OCH lite mer moln samt ngn regnskur då och då. Det blir säkert super *jag håller tummar och tår*. Las Palmas är jättemysigt...
  14. 7
    Hhm ...nä det är ju inte mkt kallare där men ngt svalare får man räkna med OCH lite mer moln samt ngn regnskur då och då. Det blir säkert super *jag håller tummar och tår*. Las Palmas är jättemysigt...
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8

    jag var i

    laspalmas förra veckan och kom hem i måndags. Där var oxå varmt. Jag hade bara en tunn kofta på mig på kvällen behövde ingen jacka men det kan ju bli kallare än när vi var där.
  16. 8
    jag var i laspalmas förra veckan och kom hem i måndags. Där var oxå varmt. Jag hade bara en tunn kofta på mig på kvällen behövde ingen jacka men det kan ju bli kallare än när vi var där.

Liknande trådar

  1. Gran Canaria
    By Britth64 in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 07:45
  2. Kläder södra Gran Canaria nu?
    By Nissa in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 21:37
  3. Gran Canaria i maj?
    By Annamed tre in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 18:56
  4. Vilka kläder gran canaria? Åker 21 Mars!
    By Mooby in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 08:01
  5. Gran Canaria.
    By LenaWilma in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar