Ramlade ut vagnen idag!
_0508 Augustibarn
  1. Hanna
    #1

    Ramlade ut vagnen idag!

    Jag känner mig som världens sämsta mamma! Idag när vi skulle gå ut på promenad sätter jag lilltjejen i vagnen som står utanför vår lägenhetsdörr som vanligt. Jag står kvar i hallen och tar på mig skorna och PANG så dråsar hon med huvudet före rakt ner i marmorgolvet! Jag har inte ens tänkt på att spänna fast henne i vagnen innan, men hennes utvecklig har gått så fort. Det känns som om det var ganska nyligen vi bytte till sittvagnen!
    Hon fick en bula och ett skrapsår i pannan, men klarade sig ändå bra tack vare att hon hade mössa på sig. Men ojojoj vad jag hade dåligt samvete. Nu gäller det att se upp och vara noga med att ALLTID använda sele.
  2. 1
    Ramlade ut vagnen idag! Jag känner mig som världens sämsta mamma! Idag när vi skulle gå ut på promenad sätter jag lilltjejen i vagnen som står utanför vår lägenhetsdörr som vanligt. Jag står kvar i hallen och tar på mig skorna och PANG så dråsar hon med huvudet före rakt ner i marmorgolvet! Jag har inte ens tänkt på att spänna fast henne i vagnen innan, men hennes utvecklig har gått så fort. Det känns som om det var ganska nyligen vi bytte till sittvagnen!
    Hon fick en bula och ett skrapsår i pannan, men klarade sig ändå bra tack vare att hon hade mössa på sig. Men ojojoj vad jag hade dåligt samvete. Nu gäller det att se upp och vara noga med att ALLTID använda sele.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Huga

    förstår skräckkänslan! Vad skönt att det gick så bra!
  4. 2
    Huga förstår skräckkänslan! Vad skönt att det gick så bra!
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    Ja,

    det är sådana tider nu :(
    Skönt att det gick efter omständigheterna bra!
    Nu kommer du iaf aldrig glömma selen igen. Man lär så länge man lever. Och du, det är alltid fel personer som har dåligt samvete!
    Kram
  6. 3
    Ja, det är sådana tider nu :(
    Skönt att det gick efter omständigheterna bra!
    Nu kommer du iaf aldrig glömma selen igen. Man lär så länge man lever. Och du, det är alltid fel personer som har dåligt samvete!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Läskigt!

    Tur att det gick så pass \"bra\" ändå. Robin har vänt sig om i vagnen ett antal gånger, när jag stått precis bredvid så nog är det hög tid att tänka sig för alltid. Skötbordet börjar bli ett riktigt läskigt moment också för han är så stark och vänder o frider på sig fast jag står precis där o håller på med honom.
  8. 4
    Läskigt! Tur att det gick så pass \"bra\" ändå. Robin har vänt sig om i vagnen ett antal gånger, när jag stått precis bredvid så nog är det hög tid att tänka sig för alltid. Skötbordet börjar bli ett riktigt läskigt moment också för han är så stark och vänder o frider på sig fast jag står precis där o håller på med honom.

Liknande trådar

  1. Ramlade idag...
    By rockabilly_gal in forum _1207 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 07:49
  2. Ramlade ur vagnen
    By Malin m L02&V04 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 11:32
  3. En bebis ramlade ur vagnen!
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 20:46
  4. idag ramlade den av!!
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 17:17
  5. linnéa ramlade ur vagnen idag....
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar