Glad Påsk! Vad läser ni i påsk?
Hem & fritid
  1. Chand
    #1

    Glad Påsk! Vad läser ni i påsk?

    Just nu håller jag på med \"Krigsbarn\" (av Gretelise Holm), den är ganska bra, lättläst. Det är en deckare och hon har skrivit 2 deckare innan med samma huvudperson, journalisten Karin Sommer i åldern 50+.
  2. 1
    Glad Påsk! Vad läser ni i påsk? Just nu håller jag på med \"Krigsbarn\" (av Gretelise Holm), den är ganska bra, lättläst. Det är en deckare och hon har skrivit 2 deckare innan med samma huvudperson, journalisten Karin Sommer i åldern 50+.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Jag håller på med

    Luftslott av Sheila O\'Flanagan, senaste boken i Pocketklubben. När jag läst färdigt med den börjar jag på Mannen som älskade Yngve. Efter det blir det en deckare av Stieg Larsson som mannen läser nu, ska få den efter honom.
  4. 2
    Jag håller på med Luftslott av Sheila O\'Flanagan, senaste boken i Pocketklubben. När jag läst färdigt med den börjar jag på Mannen som älskade Yngve. Efter det blir det en deckare av Stieg Larsson som mannen läser nu, ska få den efter honom.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    Glad Påsk till dig med!

    glömde jag ju säga!
  6. 3
    Glad Påsk till dig med! glömde jag ju säga!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    Familjepack

    En bok om styvfamiljer. Minns inte vad författarna heter. Igenkännligt till tusen, men lite ytligt.
  8. 4
    Familjepack En bok om styvfamiljer. Minns inte vad författarna heter. Igenkännligt till tusen, men lite ytligt.
  9. Chand
    #5

    Luftslott

    skrev jag om i förra veckan, såg du det inlägget? Visst är boken bra! Jag borde inte ha gillat den, allt för många stereotyper enl. mitt tycke och smak, men ändå så ville jag bara läsa och läsa och läsa....
  10. 5
    Luftslott skrev jag om i förra veckan, såg du det inlägget? Visst är boken bra! Jag borde inte ha gillat den, allt för många stereotyper enl. mitt tycke och smak, men ändå så ville jag bara läsa och läsa och läsa....
  11. jenna
    #6

    senaste anna jansson

    fågel-vad-den-nu-heter. Har läst halva jag minns att jag sprang och det enda han gör är att cykla och äta bananer så där gav jag upp!
  12. 6
    senaste anna jansson fågel-vad-den-nu-heter. Har läst halva jag minns att jag sprang och det enda han gör är att cykla och äta bananer så där gav jag upp!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7

    Nattens barn

    av Traci Lords

    inköpt på bokrean...
  14. 7
    Nattens barn av Traci Lords

    inköpt på bokrean...
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    Jag sökte

    och hittade ditt inlägg. Håller med om både att det är Harlekin-varning (vilket understryks av att pocketen har så tunt papper av dålig kvalitet!) men att den fortfarande är svår att lägga ifrån sig. Går snabbt att läsa också :-) Fast åh vad jag retar mig på huvudpersonen Carey!
  16. 8
    Jag sökte och hittade ditt inlägg. Håller med om både att det är Harlekin-varning (vilket understryks av att pocketen har så tunt papper av dålig kvalitet!) men att den fortfarande är svår att lägga ifrån sig. Går snabbt att läsa också :-) Fast åh vad jag retar mig på huvudpersonen Carey!
  17. Almis
    #9

    har precis

    läst ut en tillräckligt vacker dag för att dö. Super bra!!!!
  18. 9
    har precis läst ut en tillräckligt vacker dag för att dö. Super bra!!!!
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Svärdet och Spiran

    av Ken Follett. Jättetjock och härlig, har precis bara börjat och har stora förväntningar - har hört mycket bra om den.
  20. 10
    Svärdet och Spiran av Ken Follett. Jättetjock och härlig, har precis bara börjat och har stora förväntningar - har hört mycket bra om den.
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11

    svavelbröllop och

    den nya anna jansson vad den nu heter..eh...den som handlar om fågelinfluensan, var först att låna den på bibblan vilket var skoj, fick två sprillans nya böcker därifrån i måndags, busiga bebben kommer hem fick jag också och den var inköpt eftersom jag frågade om den =kul
  22. 11
    svavelbröllop och den nya anna jansson vad den nu heter..eh...den som handlar om fågelinfluensan, var först att låna den på bibblan vilket var skoj, fick två sprillans nya böcker därifrån i måndags, busiga bebben kommer hem fick jag också och den var inköpt eftersom jag frågade om den =kul
  23. Proitavos
    #12

    Allen Fortes

    The Structure of Atonal Music. Påskigare än så blir det inte! :-)
  24. 12
    Allen Fortes The Structure of Atonal Music. Påskigare än så blir det inte! :-)
  25. Medlem sedan
    Apr 2003
    #13

    tack

    det samma! läser \"natt till fjärde november\" av karin fossum, den är sådär..
  26. 13
    tack det samma! läser \"natt till fjärde november\" av karin fossum, den är sådär..
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14

    Ingen krim för mig-

    jag köpte \"Blonde\". Har inte läst Joyce carol Oates förut så det blir intressant.
  28. 14
    Ingen krim för mig- jag köpte \"Blonde\". Har inte läst Joyce carol Oates förut så det blir intressant.
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15

    Åh

    Har du inte läst JCO så har du mycket god läsaning att se fram emot. Hoppas du gillar den!
  30. 15
    Åh Har du inte läst JCO så har du mycket god läsaning att se fram emot. Hoppas du gillar den!
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16

    Jag har

    precis börjat läsa \"Slända i bärnsten\" av Diana Gabaldon.
  32. 16
    Jag har precis börjat läsa \"Slända i bärnsten\" av Diana Gabaldon.
  33. Chand
    #17

    Svavelbröllop

    köpte jag på loppis häromdagen för 5:- (pocket). Har inte börjat läsa den ännu. Hoppas den är bra! Vad tycker du?
  34. 17
    Svavelbröllop köpte jag på loppis häromdagen för 5:- (pocket). Har inte börjat läsa den ännu. Hoppas den är bra! Vad tycker du?
  35. monika
    #18

    3 böcker just nu

    har det blivit.
    Suzanne Franks Sunrise on the Mediterranean om tidsresenären Chloe som nu hamnat i Davids tid. Det är tredje delen i serien. Jag har inte läst de två innan än för de fanns inte på biblioteket men jag förstår ganska mycket ändå. Bra bok förresten!
    Den andra är Wladimir Kaminers Russendisko med små korta berättelser som passar bra när jag är i köket och väntar på att saker ska koka...
    Den tredje är Karin Johannissons Den mörka kontinenten. Också väldigt bra!
  36. 18
    3 böcker just nu har det blivit.
    Suzanne Franks Sunrise on the Mediterranean om tidsresenären Chloe som nu hamnat i Davids tid. Det är tredje delen i serien. Jag har inte läst de två innan än för de fanns inte på biblioteket men jag förstår ganska mycket ändå. Bra bok förresten!
    Den andra är Wladimir Kaminers Russendisko med små korta berättelser som passar bra när jag är i köket och väntar på att saker ska koka...
    Den tredje är Karin Johannissons Den mörka kontinenten. Också väldigt bra!
  37. Medlem sedan
    Dec 2003
    #19

    fortf Som små barn -Tom Perrotta

    ....den är riktigt bra, tipsade ju om den lite längre ner på sidan.
    När jag läst ut den har jag ingenting som står på tur, men jag ska försöka hinna en vända till biblioteket idag så förhoppningsvis hittar jag något där.
  38. 19
    fortf Som små barn -Tom Perrotta ....den är riktigt bra, tipsade ju om den lite längre ner på sidan.
    När jag läst ut den har jag ingenting som står på tur, men jag ska försöka hinna en vända till biblioteket idag så förhoppningsvis hittar jag något där.
  39. Medlem sedan
    Sep 2003
    #20

    tycker den verkar bra

    har inte hunnit så långt ännu men den ger mersmak helt klart
  40. 20
    tycker den verkar bra har inte hunnit så långt ännu men den ger mersmak helt klart
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Glad påsk
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 20:22
  2. Glad Påsk!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 11:36
  3. GLAD PÅSK!
    By -a-k- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 13:24
  4. Ja, glad påsk på mig då!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 22:19
  5. Glad påsk!
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 21:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar