Röda prickar?
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Röda prickar?

    Elias har massor av små, små röda prickar i ansiktet. Först trodde jag det värmeutslag men det verkar det inte vara.
    Inte heller hormonplider.
    Fler prickiga bebisar?
  2. 1
    Röda prickar? Elias har massor av små, små röda prickar i ansiktet. Först trodde jag det värmeutslag men det verkar det inte vara.
    Inte heller hormonplider.
    Fler prickiga bebisar?
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Japp!

    Nora är mycket prickig, men jag tror det börjar avta. Ska tydligen vara mest första 4-5 veckorna och sen bli bättre.
  4. 2
    Japp! Nora är mycket prickig, men jag tror det börjar avta. Ska tydligen vara mest första 4-5 veckorna och sen bli bättre.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Vet du vad det beror på?

    Mina andra två har aldrig fått prickar.
  6. 3
    Vet du vad det beror på? Mina andra två har aldrig fått prickar.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    japp

    här har du en prickig tös... Julia har fått som små röda prickar mellan ögonbrynen och på ena kinden.. vet ej vad det är.. ??
  8. 4
    japp här har du en prickig tös... Julia har fått som små röda prickar mellan ögonbrynen och på ena kinden.. vet ej vad det är.. ??
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Har för mig

    att jag har hört att det ska vara nåt med hormoner. Men jag kanske är helt ute och cyklar :)
  10. 5
    Har för mig att jag har hört att det ska vara nåt med hormoner. Men jag kanske är helt ute och cyklar :)
  11. Kattis m. Joacim
    #6

    många prickar..

    Här hemma hos oss har vi en väldigt prickig kille. Han har prickar i ansiktet, i huvudet samt på bröstet. Har också hört att det är pga hormonerna och att de försvinner så småningom!
  12. 6
    många prickar.. Här hemma hos oss har vi en väldigt prickig kille. Han har prickar i ansiktet, i huvudet samt på bröstet. Har också hört att det är pga hormonerna och att de försvinner så småningom!
  13. maxli med Joakim och Elin
    #7

    På BVC...

    ...där vi går hänger en stor plansch med bilder på olika prickar som bebisar kan ha. Det finns en uppsjö av sorter och de flesta verkar helt normala och ofarliga. Men fråga på BVC nästa gång du är där, så att du slipper oroa dig.

  14. 7
    På BVC... ...där vi går hänger en stor plansch med bilder på olika prickar som bebisar kan ha. Det finns en uppsjö av sorter och de flesta verkar helt normala och ofarliga. Men fråga på BVC nästa gång du är där, så att du slipper oroa dig.

  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8

    här är en

    hon är jätte prickigt. prickarna blir även sårskopor när en del av dom torkar. vet inte vad de är?
  16. 8
    här är en hon är jätte prickigt. prickarna blir även sårskopor när en del av dom torkar. vet inte vad de är?

Liknande trådar

  1. Röda prickar
    By Miahen in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 13:44
  2. röda prickar...
    By pennyj in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 15:17
  3. Röda prickar
    By Mika in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 17:14
  4. små små små röda prickar. Vad är det??
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 11:03
  5. Röda prickar
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 23:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar