Infektion?
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Infektion?

    Hej,
    Jag födde med kejsarsnitt den 27/3, för fyra veckor sedan alltså. Det blev en del komplikationer med infektion, hematom och annat.

    Nu har jag dock varit bra ett tag och såret har läkt fint tills igår... På ena sidan syns en svullnar som är röd (inte illröd men röd) och där är en glipa som det kommer lite var ur. Jag har inte feber.

    Kan det vänta tills jag ändå skall till BM på tisdag tror ni? Eller borde jag få det kollat på en gång?

    Tacksam för era goda råd!

  2. 1
    Infektion? Hej,
    Jag födde med kejsarsnitt den 27/3, för fyra veckor sedan alltså. Det blev en del komplikationer med infektion, hematom och annat.

    Nu har jag dock varit bra ett tag och såret har läkt fint tills igår... På ena sidan syns en svullnar som är röd (inte illröd men röd) och där är en glipa som det kommer lite var ur. Jag har inte feber.

    Kan det vänta tills jag ändå skall till BM på tisdag tror ni? Eller borde jag få det kollat på en gång?

    Tacksam för era goda råd!

  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    om det inte är

    jättestort sår, så hade jag gjort rent det själv och satt förband på och väntat tills må/tis när vc har öppet. blir det värre så åk in akut
  4. 2
    om det inte är jättestort sår, så hade jag gjort rent det själv och satt förband på och väntat tills må/tis när vc har öppet. blir det värre så åk in akut

Liknande trådar

  1. Infektion :(
    By L0ved in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 19:15
  2. Ang infektion
    By Pyretopolarn in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 19:52
  3. Ang infektion
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 20:17
  4. Ang infektion
    By Pyretopolarn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 18:20
  5. infektion
    By wildhearts in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar