Hål i öronen
Barnsjukdomar
  1. Loppan
    #1

    Hål i öronen

    Vet ej om detta är rätt forum för denna fråga men jag provar. Min dotter tog hål i öronen för ca3 månader sedan det ena hålet har läkt fint men det andra håller på och varar sig ganska så mycket har någon här något tipps på vad vi kan göra åt detta? vi tvättar med klorhexidin.
  2. 1
    Hål i öronen Vet ej om detta är rätt forum för denna fråga men jag provar. Min dotter tog hål i öronen för ca3 månader sedan det ena hålet har läkt fint men det andra håller på och varar sig ganska så mycket har någon här något tipps på vad vi kan göra åt detta? vi tvättar med klorhexidin.
  3. Anonym
    #2

    Varar det fortfarande

    efter 3 mån så är mitt råd att ta ut örhänget och låt hålet växa igen.
  4. 2
    Varar det fortfarande efter 3 mån så är mitt råd att ta ut örhänget och låt hålet växa igen.
  5. Anpeli och William
    #3

    Min dotter tog oxå...

    hål i öronen för ungefär 3 mån sen. Ena örat ville inte heller läka ordentligt. Bytte då till små läkringar och nu har det blivit bra! De är ganska dyra läkringar men det var det värt.
    Hoppas hon blir bra snart
    / Anna
  6. 3
    Min dotter tog oxå... hål i öronen för ungefär 3 mån sen. Ena örat ville inte heller läka ordentligt. Bytte då till små läkringar och nu har det blivit bra! De är ganska dyra läkringar men det var det värt.
    Hoppas hon blir bra snart
    / Anna

Liknande trådar

  1. Rör i öronen
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 12:24
  2. Ta hål i öronen
    By Maria L in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 09:41
  3. När tar man hål i öronen?
    By Vixen in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 11:11
  4. Hål i öronen? Var?
    By marie-72 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 15:12
  5. Hål i öronen
    By eli70 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar