Sommaren är här!!!
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Sommaren är här!!!

    Oskar har haft sin första fästing, tro det eller ej. Vi är \"familjen fästing\" och varje år får jag ta bort ett par fästingar på Kristin och mig (det finns ju många som aldrig har haft en endaste fästing och jag undrar hur det går till?). Men att de redan är på \"hugget\" och dessutom hugger tag i Oskar känns ju inte så kul. Så idag ska jag ta och boka vaccinationstid för mig och Kristin. Huva!
  2. 1
    Sommaren är här!!! Oskar har haft sin första fästing, tro det eller ej. Vi är \"familjen fästing\" och varje år får jag ta bort ett par fästingar på Kristin och mig (det finns ju många som aldrig har haft en endaste fästing och jag undrar hur det går till?). Men att de redan är på \"hugget\" och dessutom hugger tag i Oskar känns ju inte så kul. Så idag ska jag ta och boka vaccinationstid för mig och Kristin. Huva!
  3. Mamijo
    #2

    Huh!

    Fy för fästingar, de är så vidriga. Vi lyckas oftast undvika dem som tur är, men hunden får flera varje år. Tack och lov färre sedan vi flyttade för något år sedan, innan dess var det bara att gå igenom honom efter varje promenad.
  4. 2
    Huh! Fy för fästingar, de är så vidriga. Vi lyckas oftast undvika dem som tur är, men hunden får flera varje år. Tack och lov färre sedan vi flyttade för något år sedan, innan dess var det bara att gå igenom honom efter varje promenad.

Liknande trådar

  1. Med sommaren...
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 12:58
  2. Bio-sommaren
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 03:34
  3. Sommaren -08
    By esmeral in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 06:51
  4. sommaren!!!
    By Mars1 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:28
  5. Sommaren
    By mamman30 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar