Sipprar fostervatten
_0606 Junibarn
  1. anne med 2an
    #1

    Sipprar fostervatten

    undrar om det är fostervatten jag får i trosan då coh då. Det blir väldigt blött och det är väldigt tunnt och vattnigt.
    är det här nåt att oroa sig för eller helt normalt?
    minns inte om jag hade så här förra gången...
  2. 1
    Sipprar fostervatten undrar om det är fostervatten jag får i trosan då coh då. Det blir väldigt blött och det är väldigt tunnt och vattnigt.
    är det här nåt att oroa sig för eller helt normalt?
    minns inte om jag hade så här förra gången...
  3. Hanna m Henrik + BF /23/6
    #2

    Har samma känsla men

    läste någonstans att man kan få mer flytnngar nu. Jag kommer ihåg att det var såhär förra gången oxå så vi får hoppas att det är som det ska.
  4. 2
    Har samma känsla men läste någonstans att man kan få mer flytnngar nu. Jag kommer ihåg att det var såhär förra gången oxå så vi får hoppas att det är som det ska.
  5. evan83
    #3

    tror inte..

    jag tror inte att du behöver oroa dig för det! Har samma känsla men min BM sa att det skulle komma mkt mer vatten om det va så.. iaf om bebben inte fixerat sig än! Man brukar få vattnigare flytningar nu..
  6. 3
    tror inte.. jag tror inte att du behöver oroa dig för det! Har samma känsla men min BM sa att det skulle komma mkt mer vatten om det va så.. iaf om bebben inte fixerat sig än! Man brukar få vattnigare flytningar nu..
  7. Anonym
    #4

    Fostervatten

    \"fylls\" på hela tiden men åk gärna in till förlossningen om du är orolig. De vill att man \"fångar\" upp det på en binda så att de kan kolla det.
    Men som sagt, lite sipprande är nog ingen fara..
  8. 4
    Fostervatten \"fylls\" på hela tiden men åk gärna in till förlossningen om du är orolig. De vill att man \"fångar\" upp det på en binda så att de kan kolla det.
    Men som sagt, lite sipprande är nog ingen fara..
  9. Li m fjärde bf 21/6
    #5

    Tycker det låter precis som...

    ...mina vanliga gravidflytningar. Jag tror inte du behöver vara orolig alls!
  10. 5
    Tycker det låter precis som... ...mina vanliga gravidflytningar. Jag tror inte du behöver vara orolig alls!
  11. Anja m 2 bf 28/6
    #6

    Jag

    har inte ökade vattninga flytningar, ring och kolla med förlossningen om du tror det kan vara fostervatten, så kollar de nog lätt upp det !!
  12. 6
    Jag har inte ökade vattninga flytningar, ring och kolla med förlossningen om du tror det kan vara fostervatten, så kollar de nog lätt upp det !!
  13. Anna m. trean
    #7

    Inte för att skrämmas men...

    jag sipprade med min första dotter. De tog prov mhj av en binda. det var fostervatten.Skulle blir igångsatt om det inte satt igång av sig själv inom fem dagar. Jag skulle sättas igång på femte dagen och var då öppen fem cm så jag behövdes inte sättas igång. Födde en dotter samma em. Kolla upp pga av infektioner. Hör av dig hur det går.
  14. 7
    Inte för att skrämmas men... jag sipprade med min första dotter. De tog prov mhj av en binda. det var fostervatten.Skulle blir igångsatt om det inte satt igång av sig själv inom fem dagar. Jag skulle sättas igång på femte dagen och var då öppen fem cm så jag behövdes inte sättas igång. Födde en dotter samma em. Kolla upp pga av infektioner. Hör av dig hur det går.
  15. anne med 2an
    #8

    ringer på måndag

    till min bm och hör vad hon tycker.
    det har inte kommit mer sen igår mitt på dan.
  16. 8
    ringer på måndag till min bm och hör vad hon tycker.
    det har inte kommit mer sen igår mitt på dan.
  17. Mvh Anna m trean
    #9

    Hej igen..

    glömde skriva att det komma lite \"vatten\" när jag reste mig hastigt eller hostade.Det var till och från i små mängder vid dessa rörelser. Alltså inte bara en gång per dag. Hoppas det går bra.
  18. 9
    Hej igen.. glömde skriva att det komma lite \"vatten\" när jag reste mig hastigt eller hostade.Det var till och från i små mängder vid dessa rörelser. Alltså inte bara en gång per dag. Hoppas det går bra.

Liknande trådar

  1. Sipprar vatten?
    By Katarina m L o M in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 07:10
  2. Det sipprar...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 12:45
  3. va f-n är det som sipprar??
    By NollKoll in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 21:43
  4. det sipprar...
    By akkih in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 08:20
  5. Vatten som sipprar
    By Irma in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar