Snacka om flax
_0609 Septemberbarn
  1. Hello bf 8/9
    #1

    Snacka om flax

    Igår var vi en sväng till en liten Hem & villa-mässa som var här i trakten. Då plötsligt kom det fram en dam till mig och frågade om jag hade lust att gå på cirkus med mina barn i eftermiddag. Ööö, ja, sa jag. Hon hade fått fribiljetter till sitt jobb och hennes barn ville inte gå, så tyckte hon det var synd att de gick till spillo, så vi fick dem! Två timmar med Brazil Jack. Inte illa!

    Dessutom var det makens födelsedag, så sen firade vi med klyftpotatis, grillat och tzatziki och tårta till efterrätt. Underbart väder var det också och det är samma idag!
  2. 1
    Snacka om flax Igår var vi en sväng till en liten Hem & villa-mässa som var här i trakten. Då plötsligt kom det fram en dam till mig och frågade om jag hade lust att gå på cirkus med mina barn i eftermiddag. Ööö, ja, sa jag. Hon hade fått fribiljetter till sitt jobb och hennes barn ville inte gå, så tyckte hon det var synd att de gick till spillo, så vi fick dem! Två timmar med Brazil Jack. Inte illa!

    Dessutom var det makens födelsedag, så sen firade vi med klyftpotatis, grillat och tzatziki och tårta till efterrätt. Underbart väder var det också och det är samma idag!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Sicken

    turdag!
    Låter som om ni haft en toppendag!
  4. 2
    Sicken turdag!
    Låter som om ni haft en toppendag!
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3

    bor du

    möjligtvis i Gävle-trakten??
    Svara gärna i min gästbok om du inte vill skriva här.
  6. 3
    bor du möjligtvis i Gävle-trakten??
    Svara gärna i min gästbok om du inte vill skriva här.
  7. Hello bf 8/9
    #4

    Har skickat meddelande

    Gästboken är ju också ganska offentlig, så jag skickade ett meddelande istället.
  8. 4
    Har skickat meddelande Gästboken är ju också ganska offentlig, så jag skickade ett meddelande istället.

Liknande trådar

  1. Vad är flax seeds??
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2020-12-20, 16:54
  2. Flax på vägen söderut!
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 07:45
  3. Vilken flax!
    By Emma med twins in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 17:11
  4. Flax
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 15:03
  5. Snacka om bra liv
    By STLL in forum Styvfamiljer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar