bråk med tonårsdottern
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    bråk med tonårsdottern

    Gaaaah, hon är billig just nu.
    Nu ska jag lägga de 2 yngre och så ska jag nog träna lite,,,,,få ur mig lite ilska.
    Ses senare.
    Åsa.
  2. 1
    bråk med tonårsdottern Gaaaah, hon är billig just nu.
    Nu ska jag lägga de 2 yngre och så ska jag nog träna lite,,,,,få ur mig lite ilska.
    Ses senare.
    Åsa.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    inte skojj!

    Men flickor tror jag är sådana. jag har en 2.5 åring som skriker dagarna igenom och slåss och surar just nu! jag hoppas verkligen att det går över snart,. annars säljer jag kanske henne på tradera ;)

    Kram
  4. 2
    inte skojj! Men flickor tror jag är sådana. jag har en 2.5 åring som skriker dagarna igenom och slåss och surar just nu! jag hoppas verkligen att det går över snart,. annars säljer jag kanske henne på tradera ;)

    Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Gruvar mig

    nästan för när Iza kommer uppi tonåren, nu känns det som lila tonåren, hon var värst vid 3-3½ år(blir 4år i juni) hon är så rivig i humöret, precis som mnig, tyvärr.
    Det brukar vara bra att träna efter bråk tycker jag:)
  6. 3
    Gruvar mig nästan för när Iza kommer uppi tonåren, nu känns det som lila tonåren, hon var värst vid 3-3½ år(blir 4år i juni) hon är så rivig i humöret, precis som mnig, tyvärr.
    Det brukar vara bra att träna efter bråk tycker jag:)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    blev inte som jag tänkt

    jag hade ju planerat att träna gympa hemma framför tv\'n, men nej då,,precis som jag skrivit klart inlägget skulle gubben ha tv\'n minsann.
    Så jag åt en kvällsmacka (nyttig så det var ingen fara) och har nu varit ute i dryga halvtimman på en rask promenad med hunden. Bättre motion än inget iallafall.
    Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,,,tidigt för en gångs skull.
    Kram Åsa.
  8. 4
    blev inte som jag tänkt jag hade ju planerat att träna gympa hemma framför tv\'n, men nej då,,precis som jag skrivit klart inlägget skulle gubben ha tv\'n minsann.
    Så jag åt en kvällsmacka (nyttig så det var ingen fara) och har nu varit ute i dryga halvtimman på en rask promenad med hunden. Bättre motion än inget iallafall.
    Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,,,tidigt för en gångs skull.
    Kram Åsa.

Liknande trådar

  1. Vaccinera tonårsdottern?
    By pineapple in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 18:36
  2. ha ha ha tonårsdottern kom just på
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-03, 19:51
  3. ledsen på tonårsdottern
    By Anonym i dag in forum Tonåringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 16:54
  4. Bråk bråk och åter bråk
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 10:57
  5. Tonårsdottern fasar
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 21:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar