nu som köper&säljer barnkläder
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    nu som köper&säljer barnkläder

    på tradera och blocket. vilket upplever ni som bäst sälj kanal för begagnade barnkläder? Jag har aldrig testat tradera och är lite sugen...
  2. 1
    nu som köper&säljer barnkläder på tradera och blocket. vilket upplever ni som bäst sälj kanal för begagnade barnkläder? Jag har aldrig testat tradera och är lite sugen...
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2

    Tradera, tyvärr

    Jag tycker att Tradera säljer klart bäst, åtminstone om man vill ha mer pengar för kläderna. Pop säljer ju riktigt bra där, men själv drar jag mig för all paketering etc som följer med. Helst hade jag velat lägga ut och sälja stora paket på Blocket, men det funkar tyvärr inte lika bra.

    Jag sitter just nu i valet och kvalet om jag ska sälja sonens POP-kläder på Tradera eller Blocket. Jag drar mig som sagt för paketeringen etc via Tradera, men jag vet ju att jag får det sålt på så sätt. Suck...
  4. 2
    Tradera, tyvärr Jag tycker att Tradera säljer klart bäst, åtminstone om man vill ha mer pengar för kläderna. Pop säljer ju riktigt bra där, men själv drar jag mig för all paketering etc som följer med. Helst hade jag velat lägga ut och sälja stora paket på Blocket, men det funkar tyvärr inte lika bra.

    Jag sitter just nu i valet och kvalet om jag ska sälja sonens POP-kläder på Tradera eller Blocket. Jag drar mig som sagt för paketeringen etc via Tradera, men jag vet ju att jag får det sålt på så sätt. Suck...

Liknande trådar

  1. Ni som säljer/köper på Tradera
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 17:07
  2. Var säljer jag mina fina beg barnkläder?
    By klaraw in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 19:37
  3. köper o säljer HUS
    By LillaHon in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 09:17
  4. När man säljer och köper...
    By Tajger in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 08:16
  5. Ni som säljer barnkläder
    By millimina in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 19:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar