Celluliter?
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Celluliter?

    Jag har massor av dom rackarna på rumpan och på baksidan av låren, hur blir man av med dom? Försvinner dem tillsammans med kilona eller måste jag göra nåt annat?
  2. 1
    Celluliter? Jag har massor av dom rackarna på rumpan och på baksidan av låren, hur blir man av med dom? Försvinner dem tillsammans med kilona eller måste jag göra nåt annat?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    jag hade massor, multum,

    skitmycket celluliter över hela bakdelen och låren (kändes som det i alla fall) men jag har knappt nåt kvar nu efter all träning och 22 kilo (rättar mig själv nu - 22.7 kilo)

    kram
  4. 2
    jag hade massor, multum, skitmycket celluliter över hela bakdelen och låren (kändes som det i alla fall) men jag har knappt nåt kvar nu efter all träning och 22 kilo (rättar mig själv nu - 22.7 kilo)

    kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    å vad bra!!

    Träning har det ju inte blivit mycket av den senaste veckan, men det beror ju på förkylning..:( Ska ta tag i det sen då och hoppas att alla mina försvinner oxå!
    Kram
  6. 3
    å vad bra!! Träning har det ju inte blivit mycket av den senaste veckan, men det beror ju på förkylning..:( Ska ta tag i det sen då och hoppas att alla mina försvinner oxå!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    ja, jag blev så..

    förvånad när jag upptäckte att de började försvinna. det är ju så skönt att ha lena lår.
  8. 4
    ja, jag blev så.. förvånad när jag upptäckte att de började försvinna. det är ju så skönt att ha lena lår.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Mina e borta! :-)

    Jag hade en hel del gropar i rumpan och låren när jag vägde för mycket. Men efter viktnedgång och träning så kan jag glatt konstatera att de är borta, puts väck, finns ej mer! Det var styrketräningen som gjorde den största skillnaden tror jag.
  10. 5
    Mina e borta! :-) Jag hade en hel del gropar i rumpan och låren när jag vägde för mycket. Men efter viktnedgång och träning så kan jag glatt konstatera att de är borta, puts väck, finns ej mer! Det var styrketräningen som gjorde den största skillnaden tror jag.
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    Det låter bra!

    Hoppas min förkylning ger med sig snart så jag kan träna igen!
  12. 6
    Det låter bra! Hoppas min förkylning ger med sig snart så jag kan träna igen!
  13. Medlem sedan
    Dec 2014
    #7
    Jag har använt Cellinea för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare! http://cellinea.se
  14. 7
    Jag har använt Cellinea för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare! http://cellinea.se
  15. Medlem sedan
    Dec 2014
    #8
    Kräm mot celluliter - http://shуtobuy.se Jag har använt OligoDX för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare!
  16. 8
    Kräm mot celluliter - http://shуtobuy.se Jag har använt OligoDX för mina celluliter och det är verkligen ingen bluff. Det fungerar verkligen, jag tvivlade i början men nu är jag flitig användare!

Liknande trådar

  1. Celluliter? Har ni det?
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-12-29, 11:23
  2. celluliter...
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 20:07
  3. celluliter
    By Miro78 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 21:19
  4. celluliter?
    By LillaHon in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 19:53
  5. Celluliter..
    By Anonym in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar