hur lång tid innan svar (gneis)
Småbarn
  1. Karin
    #1

    hur lång tid innan svar (gneis)

    jag mailade intresseanmälan igår vid lunch och har bara fått ett automatsvar att de återkommer innan den 16:e. Det verkar som om de flesta fått svar ganska fort? Tror ni att det beror på att det är helg eller är testkvoten full?

    Vilken onödig fråga egentligen men även jag vill ju bidra med mitt strå till stacken i alla gneisinlägg *s*
  2. 1
    hur lång tid innan svar (gneis) jag mailade intresseanmälan igår vid lunch och har bara fått ett automatsvar att de återkommer innan den 16:e. Det verkar som om de flesta fått svar ganska fort? Tror ni att det beror på att det är helg eller är testkvoten full?

    Vilken onödig fråga egentligen men även jag vill ju bidra med mitt strå till stacken i alla gneisinlägg *s*
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    De svarade de första

    som hade anmält sig, att vi var garanterade en plats, för att man skulle hjälpa till att tipsa fler! Så de väljer nog ut resten av de som har anmält sig, och alla får svar den 16:e. De vill ju ha en spridning både på åldrar och var man bor någonstans.
  4. 2
    De svarade de första som hade anmält sig, att vi var garanterade en plats, för att man skulle hjälpa till att tipsa fler! Så de väljer nog ut resten av de som har anmält sig, och alla får svar den 16:e. De vill ju ha en spridning både på åldrar och var man bor någonstans.

Liknande trådar

  1. hur lång tid tar det innan det man
    By lagun in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 10:53
  2. Hur lång tid innan BF
    By Lattemom in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 13:13
  3. gneis 140 hur lång är ditt bar
    By moa_ in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 22:04
  4. Hur lång tid kan det ta innan man
    By anonym just nu in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 16:41
  5. hur lång tid innan man får VAb???
    By mitty in forum Föräldraledighet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar