Erfarenhet av Mockfjärdsfönster?
Hem & fritid
  1. Åsa m grek3an
    #1

    Erfarenhet av Mockfjärdsfönster?

    Vi är just i tagen att beställa Mockfjärdsfönster till vårt hus (SuperVarm), vi har fått ett jättebra \"kompispris\", men jag vet ingen som har dessa fönster och kan ge ett opartiskt omdöme. Någon här som har och kan tycka lite, snälla..?
  2. 1
    Erfarenhet av Mockfjärdsfönster? Vi är just i tagen att beställa Mockfjärdsfönster till vårt hus (SuperVarm), vi har fått ett jättebra \"kompispris\", men jag vet ingen som har dessa fönster och kan ge ett opartiskt omdöme. Någon här som har och kan tycka lite, snälla..?
  3. Lopp
    #2

    Har inget direkt erfarenhet men...

    när vi gjorde om köket för ett par månader sedan så skulle vi öppna upp ett fönster och hörde då av oss till Mockfjärdsfönster. Deras lokala hantverkare kom hem och lovade att fixa fönstret i god tid innan köksleverantören skulle komma in och bygga och kakla. Tiden gick och jag hörde inte av honom. Ringde honom kanske fem, sex gånger och varje gång fick jag svaret att han skulle komma imorgon...vilket han naturligtvis aldrig gjorde. Så till slut fick jag tag på en annan leverantör som lyckades lösa tidspressen som vi hamnade i tack vare Mockfjärdsfönster. Nu vet jag inte om vi hade otur, men den killen vi var i kontakt med var verkligen värsta tänkbara sort.
  4. 2
    Har inget direkt erfarenhet men... när vi gjorde om köket för ett par månader sedan så skulle vi öppna upp ett fönster och hörde då av oss till Mockfjärdsfönster. Deras lokala hantverkare kom hem och lovade att fixa fönstret i god tid innan köksleverantören skulle komma in och bygga och kakla. Tiden gick och jag hörde inte av honom. Ringde honom kanske fem, sex gånger och varje gång fick jag svaret att han skulle komma imorgon...vilket han naturligtvis aldrig gjorde. Så till slut fick jag tag på en annan leverantör som lyckades lösa tidspressen som vi hamnade i tack vare Mockfjärdsfönster. Nu vet jag inte om vi hade otur, men den killen vi var i kontakt med var verkligen värsta tänkbara sort.
  5. Åsa m grek3an
    #3

    Guud så tråkigt..

    Vi har dock turen att det är vår kompis som skall montera (han jobbar med Mockfjärdsfönster) alla fönster. Så just det problemet har jag svårt att tro att vi blir drabbade av. Tack för ditt svar.
  6. 3
    Guud så tråkigt.. Vi har dock turen att det är vår kompis som skall montera (han jobbar med Mockfjärdsfönster) alla fönster. Så just det problemet har jag svårt att tro att vi blir drabbade av. Tack för ditt svar.
  7. INger N
    #4

    Vi har

    Mockfjärdsfönster i stort sett hela huset snart. Vi är då väldigt nöjda. Första omgången köpte vi för fem år sedan och satte in själva. Före midsommar får vi till köket och ett rum, då får vi dem inmonterade.
  8. 4
    Vi har Mockfjärdsfönster i stort sett hela huset snart. Vi är då väldigt nöjda. Första omgången köpte vi för fem år sedan och satte in själva. Före midsommar får vi till köket och ett rum, då får vi dem inmonterade.

Liknande trådar

  1. Kan nån med erfarenhet...
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 18:05
  2. Mockfjärdsfönster
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 21:02
  3. Erfarenhet av KK?
    By Hett in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 23:46
  4. ni som har erfarenhet
    By Malin IGAF in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 21:25
  5. Nån som har erfarenhet
    By Jenny bf 14/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 14:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar