Män som mottagare av analsex
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Män som mottagare av analsex

    Har funderat över en sak: många män gillar att få ett finger, en morot eller en dildo (eller en kuk...) i baken, gärna samtidigt som de får annan stimulans. Mycket färre tjejer verka gilla detsamma utan har analsex i bästa fall för att han kommer åt att stimluiera clitoris eftersom det sker i missionären eller i värsta fall bara för att han vill.

    Hur kommer detta sig, finns det en fysilogisk skillnad? Och är det så att män lider av en villfarelse och tror att kvinnor tycker det är lika skönt som de själva att få något uppkört i analen?

    JA, jag generaliserar nu ;-)

  2. 1
    Män som mottagare av analsex Har funderat över en sak: många män gillar att få ett finger, en morot eller en dildo (eller en kuk...) i baken, gärna samtidigt som de får annan stimulans. Mycket färre tjejer verka gilla detsamma utan har analsex i bästa fall för att han kommer åt att stimluiera clitoris eftersom det sker i missionären eller i värsta fall bara för att han vill.

    Hur kommer detta sig, finns det en fysilogisk skillnad? Och är det så att män lider av en villfarelse och tror att kvinnor tycker det är lika skönt som de själva att få något uppkört i analen?

    JA, jag generaliserar nu ;-)

  3. Tango
    #2

    Ja generaliserar väldigt gör

    du! Vad far dig att tro att \"mycket färre tjejer verkar gilla detsamma\"? Personligen tror jag inte att det är sa. Jag förutsätter att majoriteten av tjejer _och_ killar sysselsätter sig med sexlekar som de gillar. Du verkar dock leva i villfarelsen att kvinnor aldrig kan gilla analsex och det har väl bevisats gang pa gang här inne att det finns väldigt manga tjejer som gillar det och det da inte bara pga \"att han kommer at att stimmulera clitoris\".
  4. 2
    Ja generaliserar väldigt gör du! Vad far dig att tro att \"mycket färre tjejer verkar gilla detsamma\"? Personligen tror jag inte att det är sa. Jag förutsätter att majoriteten av tjejer _och_ killar sysselsätter sig med sexlekar som de gillar. Du verkar dock leva i villfarelsen att kvinnor aldrig kan gilla analsex och det har väl bevisats gang pa gang här inne att det finns väldigt manga tjejer som gillar det och det da inte bara pga \"att han kommer at att stimmulera clitoris\".
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Nja, jag tror...

    ... att många tjejer rent fysiskt även kan njuta av analsex men kanske inte nödvändigtvis en stor jäkla batong va? Killar har ju en liten extrakick där eftersom prostata masseras då men som sagt, något finns det där även för oss tjejer... :)
  6. 3
    Nja, jag tror... ... att många tjejer rent fysiskt även kan njuta av analsex men kanske inte nödvändigtvis en stor jäkla batong va? Killar har ju en liten extrakick där eftersom prostata masseras då men som sagt, något finns det där även för oss tjejer... :)
  7. kvinna
    #4

    interessant

    Jag har hört tvärtom. Att män gärna vill ha analsex, så länge de inte själva är mottagarna. Men jag kanske är porrskadad. Jag själv gillar analsex, men föredrar oftast ett finger framför en k*k.
  8. 4
    interessant Jag har hört tvärtom. Att män gärna vill ha analsex, så länge de inte själva är mottagarna. Men jag kanske är porrskadad. Jag själv gillar analsex, men föredrar oftast ett finger framför en k*k.
  9. Isildur
    #5

    Prostatan stimuleras.

    Det är ren fysik.
    Och skitskönt! ;-)
  10. 5
    Prostatan stimuleras. Det är ren fysik.
    Och skitskönt! ;-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    bara hoppas...

    att de inte börjar visa det på film mer för då är det skadligt och en del av könsmaktsordningen. Att vi tvingar kvinnor att göra det skönt för oss!
  12. 6
    bara hoppas... att de inte börjar visa det på film mer för då är det skadligt och en del av könsmaktsordningen. Att vi tvingar kvinnor att göra det skönt för oss!

Liknande trådar

  1. Mottagare av någons hjälp?
    By gossan in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-10-17, 20:15
  2. TV-mottagare... vilket system har ni
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 21:29
  3. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  4. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
  5. någon med swedbank, ta bort mottagare?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar