Hur långt går ni på en timme?
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hur långt går ni på en timme?

    Jag har ju varit så duktig och gått en timme i rask takt nu ett par gånger, men jag är nyfiken på hur långt jag kan ha gått? Vet ni hur långt ni går på en timme?
  2. 1
    Hur långt går ni på en timme? Jag har ju varit så duktig och gått en timme i rask takt nu ett par gånger, men jag är nyfiken på hur långt jag kan ha gått? Vet ni hur långt ni går på en timme?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    jag går 45 minuter men

    jag har ingen aning om hur långt jag går. Jag har 3 olika sträckor jag går, en kort när vi går promenad med barnen, en längre vi går med barnen, den längsta är knappt dottern på 6 år orkar gå hela rundan. Då är hon megatrött.
  4. 2
    jag går 45 minuter men jag har ingen aning om hur långt jag går. Jag har 3 olika sträckor jag går, en kort när vi går promenad med barnen, en längre vi går med barnen, den längsta är knappt dottern på 6 år orkar gå hela rundan. Då är hon megatrött.
  5. Thess 69,0 (75,4->67)
    #3

    ca 6 km eller lite mer....

    ...tror kanske att jag kan komma upp i 7 km om jag går fort.

    /Therese
  6. 3
    ca 6 km eller lite mer.... ...tror kanske att jag kan komma upp i 7 km om jag går fort.

    /Therese
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Det brukar ta 45 min för mig att

    gå 7,4 km men då pinnar jag på så jag blir svettig, så på en timme kommer jag väl runt en mil.
  8. 4
    Det brukar ta 45 min för mig att gå 7,4 km men då pinnar jag på så jag blir svettig, så på en timme kommer jag väl runt en mil.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Runt 6-7 km

    om jag går riktigt fort!
  10. 5
    Runt 6-7 km om jag går riktigt fort!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    VA?

    Är du en giraff? 7,4 km på 45 min är ju nästan min joggingtakt!
  12. 6
    VA? Är du en giraff? 7,4 km på 45 min är ju nästan min joggingtakt!
  13. Ann-Louise
    #7

    Ca 6 km el mer....

    ....dvs jag går ca 1 km på 10 min el liiite liiite längre om jag rappar på ordentligt. Vet att när jag stavgår milen brukar det nästan alltid ta ganska exakt 1 timme 40 min = 100 min.
  14. 7
    Ca 6 km el mer.... ....dvs jag går ca 1 km på 10 min el liiite liiite längre om jag rappar på ordentligt. Vet att när jag stavgår milen brukar det nästan alltid ta ganska exakt 1 timme 40 min = 100 min.
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    Jag har ganska korta ben...

    och brukar få gå dubbelt så många steg som alla andra i min omgivning, men jag går ca. 5 km på en timme.
    det kan gå fortare antar jag om jag inte har vagnen med mig. 2 km på 20 minuter går jag på löpbandet på gymmet i alla fall!
  16. 8
    Jag har ganska korta ben... och brukar få gå dubbelt så många steg som alla andra i min omgivning, men jag går ca. 5 km på en timme.
    det kan gå fortare antar jag om jag inte har vagnen med mig. 2 km på 20 minuter går jag på löpbandet på gymmet i alla fall!
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9

    Jag går EXTREMT snabbt!

    och som jag skrev så blir jag rejält svettig! Sambon vill aldrig gå ut och gå med mig...*S*
  18. 9
    Jag går EXTREMT snabbt! och som jag skrev så blir jag rejält svettig! Sambon vill aldrig gå ut och gå med mig...*S*
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    ca 7 km ute i det fria

    men på löpbandet så brukar jag gå något snabbare, ca 8 km.
  20. 10
    ca 7 km ute i det fria men på löpbandet så brukar jag gå något snabbare, ca 8 km.
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11

    *s* samma här!

    Inte ens dottern på 16 år vill gå med mig längre för jag går så fort att hon inte kan andas påstår hon:)
  22. 11
    *s* samma här! Inte ens dottern på 16 år vill gå med mig längre för jag går så fort att hon inte kan andas påstår hon:)
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12

    mellan 5 och 6 km

    beroende på terräng och dagsform.
    Åsa.
  24. 12
    mellan 5 och 6 km beroende på terräng och dagsform.
    Åsa.
  25. Medlem sedan
    Apr 2006
    #13

    5 km på en timme går jag *imt*

    bbb
  26. 13
    5 km på en timme går jag *imt* bbb
  27. Medlem sedan
    Sep 2022
    #14
    Bantningspiller - acaiberry900.com Jag förlorade 12 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.
  28. 14
    Bantningspiller - acaiberry900.com Jag förlorade 12 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.

Liknande trådar

  1. 1 timme!
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 12:15
  2. Om en timme...
    By Daga in forum Autismspektrum
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 20:25
  3. UL om en timme..
    By thelsa in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 10:50
  4. Om 1 timme....
    By Anna-Mia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 16:39
  5. Just nu, hel timme DM på P3!
    By Granit in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar