Hur många kalorier
Vikt
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Hur många kalorier

    bränner man på att storhandla på fastande mage ;)
    Det blir nog dagens motion (+ städande) då vi ska ha en lite fest i kväll. Gick i affären iaf 1 timme, det är iaf mentalt jobbigt tycker jag att storhandla.

    Annars så går det jättebra för mig nu, har inte ätit något socker alls på 4 dagar (låter så lite, men för mig är det mycket) och jag mår verkligen sååå bra. Allt känns toppen och jag ska till min coach på måndag igen.

    I kväll är det ju som sagt fest, och några cider kommer jag nog att dricka. Men jag ska absolut inte äta något godis, ska ställa fram lite ost och kex så får jag hålla mig till det :)

    Ha en bra dag alla :)
  2. 1
    Hur många kalorier bränner man på att storhandla på fastande mage ;)
    Det blir nog dagens motion (+ städande) då vi ska ha en lite fest i kväll. Gick i affären iaf 1 timme, det är iaf mentalt jobbigt tycker jag att storhandla.

    Annars så går det jättebra för mig nu, har inte ätit något socker alls på 4 dagar (låter så lite, men för mig är det mycket) och jag mår verkligen sååå bra. Allt känns toppen och jag ska till min coach på måndag igen.

    I kväll är det ju som sagt fest, och några cider kommer jag nog att dricka. Men jag ska absolut inte äta något godis, ska ställa fram lite ost och kex så får jag hålla mig till det :)

    Ha en bra dag alla :)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Vad roligt

    Härligt att det går så bra för dig!
  4. 2
    Vad roligt Härligt att det går så bra för dig!

Liknande trådar

  1. Hur många kalorier
    By abrapalabra in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 07:51
  2. hur många kalorier
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 12:41
  3. Hur många kalorier?
    By Missy S in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 20:57
  4. Hur många kalorier
    By *Ade* in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 22:35
  5. Hur många kalorier?
    By pabobo in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 12:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar