Till hösten..
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Till hösten..

    .. ska en av mina vänner börja sälja kläder för MeandI! Det ser jag fram emot! Vi saknar säljare här i Skaraborg/VästraGötaland. Så här har vi inte kunnat haft något \"party\". Men nu ska jag boka mitt livs första party någonsin! (Aldrig haft varesig Tupperware, L&B eller vad det nu kan vara.. party. Det är egentligen inte min \"grej\", men nu gör jag gärna ett undantag!

    Så finns det fler Skaraborgare (säljaren bor i Grästorp) som saknat MeandI säljare, så är det alltså på G!
    /Pillan
  2. 1
    Till hösten.. .. ska en av mina vänner börja sälja kläder för MeandI! Det ser jag fram emot! Vi saknar säljare här i Skaraborg/VästraGötaland. Så här har vi inte kunnat haft något \"party\". Men nu ska jag boka mitt livs första party någonsin! (Aldrig haft varesig Tupperware, L&B eller vad det nu kan vara.. party. Det är egentligen inte min \"grej\", men nu gör jag gärna ett undantag!

    Så finns det fler Skaraborgare (säljaren bor i Grästorp) som saknat MeandI säljare, så är det alltså på G!
    /Pillan
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Det finns i alla fall..

    en jätteduktig tjej i Götene. Hon brukar sälja i Lidköping också ;-)
  4. 2
    Det finns i alla fall.. en jätteduktig tjej i Götene. Hon brukar sälja i Lidköping också ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Kul att se fler Skaraborgare här :)

    Vi har iaf en säljare i Skövde. Jag har själv haft ett party, och är jättenöjd.
  6. 3
    Kul att se fler Skaraborgare här :) Vi har iaf en säljare i Skövde. Jag har själv haft ett party, och är jättenöjd.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Aha!

    Det är ju en bit till Grästorp (där även jag bor) så det kanske är därför som vi inte får några partyn här! (Götene och Skövde är ju ändå några mil..)
    Ser fram emot hösten iaf!

    /pillan
  8. 4
    Aha! Det är ju en bit till Grästorp (där även jag bor) så det kanske är därför som vi inte får några partyn här! (Götene och Skövde är ju ändå några mil..)
    Ser fram emot hösten iaf!

    /pillan

Liknande trådar

  1. Till hösten
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 10:23
  2. sim & lek till hösten
    By binchi & alexander in forum _0406 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 21:33
  3. USA till hösten.
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:54
  4. Till hösten.
    By Sonja70 in forum Föräldraledighet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 23:22
  5. Till hösten?
    By Sonja70 in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 18:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar