Är det ingen som
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Är det ingen som

    skriver här längre? Brukar vara ute och kolla dagligen men det är sååå tyst här...

    Hoppas att era små \"marisaner\" mår bra! Här har vi en tjej som varit sjuk nästan hela tiden från att vi inskolade henne på dagis i mitten av mars. Förra veckan hade hon haft feber till och från sedan 28/4. Var till läkaren och hon hade en sänka på 34 (ska vara under 8) men man gör ju inget om det inte är över 100. Nu är hon iaf frisk och pigg igen! Nästa vecka blir sista veckan innan jag tar hem henne på mammaledighet igen för då har ju jag sommarlov. Killen ska få gå kvar 15 tim/v för han tycker ju att det är sååå roligt. Sedan blir det semester och sedan ska jag vara mammaledig med den nya bebisen och då får vi se hur vi gör med de andra barnen. Vill de vara hemma får de det!

    En lång rapport från mig och jag hoppas jag får höra nått från er andra också!
  2. 1
    Är det ingen som skriver här längre? Brukar vara ute och kolla dagligen men det är sååå tyst här...

    Hoppas att era små \"marisaner\" mår bra! Här har vi en tjej som varit sjuk nästan hela tiden från att vi inskolade henne på dagis i mitten av mars. Förra veckan hade hon haft feber till och från sedan 28/4. Var till läkaren och hon hade en sänka på 34 (ska vara under 8) men man gör ju inget om det inte är över 100. Nu är hon iaf frisk och pigg igen! Nästa vecka blir sista veckan innan jag tar hem henne på mammaledighet igen för då har ju jag sommarlov. Killen ska få gå kvar 15 tim/v för han tycker ju att det är sååå roligt. Sedan blir det semester och sedan ska jag vara mammaledig med den nya bebisen och då får vi se hur vi gör med de andra barnen. Vill de vara hemma får de det!

    En lång rapport från mig och jag hoppas jag får höra nått från er andra också!
  3. Molly m. N-05 & A-01
    #2

    Vårbarn 2005

    Hej!
    Vad skönt att ni mår bättre! Jo vi har alla flyttat till vårbarn 2005! Välkommen du också!
  4. 2
    Vårbarn 2005 Hej!
    Vad skönt att ni mår bättre! Jo vi har alla flyttat till vårbarn 2005! Välkommen du också!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Då får man

    väl ta och titta in där istället då! :)
  6. 3
    Då får man väl ta och titta in där istället då! :)
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Vet inte varför

    denna grupp har \"dött ut\" faktiskt! Lite synd på ett sätt, även om det går jättebra att skriva på Vårbarn-05 också. Vissa ankomstgrupper är fortfarande jätteaktiva, men inte denna tyvärr...
    Skönt att lilltjejen är frisk och grattis till kommande bebisen!
  8. 4
    Vet inte varför denna grupp har \"dött ut\" faktiskt! Lite synd på ett sätt, även om det går jättebra att skriva på Vårbarn-05 också. Vissa ankomstgrupper är fortfarande jätteaktiva, men inte denna tyvärr...
    Skönt att lilltjejen är frisk och grattis till kommande bebisen!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Sommarlov här

    Och lilltjejen börjar med att få mjölkallergi och sen vattkoppor *L*
    Annars är det en go tjej som tar mer o mer plats och som det är skitroligt att se hur utveckligen flyger fram. Dagis börjar hon till hösten och det känns bara bra. Det är dags. både för henne och mig känns det som.
    Sen visst saknar jag aktivitet här. Men jag orkar inte tvångshålla igång ett forum genom att skriva en massa inlägg om det är bara en själv som svarar eller startar nya trådar.
  10. 5
    Sommarlov här Och lilltjejen börjar med att få mjölkallergi och sen vattkoppor *L*
    Annars är det en go tjej som tar mer o mer plats och som det är skitroligt att se hur utveckligen flyger fram. Dagis börjar hon till hösten och det känns bara bra. Det är dags. både för henne och mig känns det som.
    Sen visst saknar jag aktivitet här. Men jag orkar inte tvångshålla igång ett forum genom att skriva en massa inlägg om det är bara en själv som svarar eller startar nya trådar.
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    Tyvärr

    har alla försvunnit till vårbarn verkar det som. Jag skriver sällan där eftersom det inte var de jag lärde \"känna\" under graviditeten. Jag är sällan på aff alls längre...
  12. 6
    Tyvärr har alla försvunnit till vårbarn verkar det som. Jag skriver sällan där eftersom det inte var de jag lärde \"känna\" under graviditeten. Jag är sällan på aff alls längre...
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7

    Hej..

    kul att se dig...
  14. 7
    Hej.. kul att se dig...

Liknande trådar

  1. Känner ingen smak och ingen lukt.
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 22:53
  2. Ingen dator. Ingen tv. Inget internet
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 20:31
  3. Ingen träning, ingen mat o inget vatten
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 12:34
  4. Ingen nämnd - ingen glömd men
    By caffellatte in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 19:36
  5. Ingen våroverall och ingen vanlig..
    By snigelina in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar