Oralsex.
Sex & erotik
  1. En undrande
    #1

    Oralsex.

    Är det mer än jag som kvinna som avskyr att mannen kommer i munnen? Vägrade en tid att utföra oralsex efter att ha prövat eftersom det äcklade mig.Var rädd för att han skulle försatsa lite även om vi kommit överens om att han skulle teckna när det var på G. Att få sperma i munnen är inte någon större kulinarisk upplevelse för mig i alla fall. Bättre att välja något annat ställe på kroppen då, tycker jag.
  2. 1
    Oralsex. Är det mer än jag som kvinna som avskyr att mannen kommer i munnen? Vägrade en tid att utföra oralsex efter att ha prövat eftersom det äcklade mig.Var rädd för att han skulle försatsa lite även om vi kommit överens om att han skulle teckna när det var på G. Att få sperma i munnen är inte någon större kulinarisk upplevelse för mig i alla fall. Bättre att välja något annat ställe på kroppen då, tycker jag.
  3. E
    #2

    Nä fyy,det är riktigt vidrigt!!

    Skulle inte göra det överhuvudtaget,jag skulle nog spy..tycker inte om smaken och lukten.
  4. 2
    Nä fyy,det är riktigt vidrigt!! Skulle inte göra det överhuvudtaget,jag skulle nog spy..tycker inte om smaken och lukten.
  5. Elsa
    #3

    I onyktert tillstånd kan jag..

    ta satsen i munnen, men inte annars...lite halvläskigt är det. Gillar bäst att få den sprutad över brösten!!!Det är grymt upphetsande....
  6. 3
    I onyktert tillstånd kan jag.. ta satsen i munnen, men inte annars...lite halvläskigt är det. Gillar bäst att få den sprutad över brösten!!!Det är grymt upphetsande....
  7. Myra
    #4

    Ja, det har

    jag inga som helst problem med. Men jag sväljer inte utan spottar ut den på toa eller i ett papper. Sperma smakar inte så mycket, men konsistensen inbjuder inte till att svälja tycker jag.
  8. 4
    Ja, det har jag inga som helst problem med. Men jag sväljer inte utan spottar ut den på toa eller i ett papper. Sperma smakar inte så mycket, men konsistensen inbjuder inte till att svälja tycker jag.
  9. -Jools-
    #5

    Nej tack

    Sperman i sig är ingen smaksensation och tanken på att svälja en matsked full av kroppstempererat trögflytande kollijox gör mig lätt illamående. Jag skulle troligtvis spotta ut jolmet i samma hastighet som det levererades. Befinner mig aldrig i en sån position som gör att jag inte uppfattar signaler via exempelvis andhämtning, kroppsspråk mm.

    Däremot kan jag med bus i blicken slicka upp en droppe eller två. Lite som att avsluta en komplett måltid med en lagom stor bit mörk choklad. Alltså ingen överdosering som kan få motsatt effekt och förtar upplevelsen.
  10. 5
    Nej tack Sperman i sig är ingen smaksensation och tanken på att svälja en matsked full av kroppstempererat trögflytande kollijox gör mig lätt illamående. Jag skulle troligtvis spotta ut jolmet i samma hastighet som det levererades. Befinner mig aldrig i en sån position som gör att jag inte uppfattar signaler via exempelvis andhämtning, kroppsspråk mm.

    Däremot kan jag med bus i blicken slicka upp en droppe eller två. Lite som att avsluta en komplett måltid med en lagom stor bit mörk choklad. Alltså ingen överdosering som kan få motsatt effekt och förtar upplevelsen.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Man ska absolut...

    ..inte göra något som man inte vill tycker jag, det är ju inte roligt att veta att ens partner gör en sak när h*n inte vill egentligen.
  12. 6
    Man ska absolut... ..inte göra något som man inte vill tycker jag, det är ju inte roligt att veta att ens partner gör en sak när h*n inte vill egentligen.
  13. ES
    #7

    Nej, jag gillar det!

    Sväljer sällan, utan låter det rinna ut, tar det på tungan eller leker med det istället. Tycker det är det bästa med avsugningen faktiskt! Och maken älskar det... :)
  14. 7
    Nej, jag gillar det! Sväljer sällan, utan låter det rinna ut, tar det på tungan eller leker med det istället. Tycker det är det bästa med avsugningen faktiskt! Och maken älskar det... :)
  15. cec
    #8

    Jisses, jag måste fråga:

    rusar du ut på toa precis efter han kommit i din mun då? Det verkar väldigt oromantiskt i mina ögon!
  16. 8
    Jisses, jag måste fråga: rusar du ut på toa precis efter han kommit i din mun då? Det verkar väldigt oromantiskt i mina ögon!
  17. ES
    #9

    Äsch då!

    Det händer att jag också gör det när jag inte vill svälja. Låter det rinna ut igen på hans mage, sen går jag ut och hämtar papper och vatten till honom. Behöver inte alls vara oromantiskt! :)
  18. 9
    Äsch då! Det händer att jag också gör det när jag inte vill svälja. Låter det rinna ut igen på hans mage, sen går jag ut och hämtar papper och vatten till honom. Behöver inte alls vara oromantiskt! :)
  19. cec
    #10

    Be honom slicka upp det i stället

    han kanske gillar smaken mer än du :) Jag menar allvar.
  20. 10
    Be honom slicka upp det i stället han kanske gillar smaken mer än du :) Jag menar allvar.
  21. sydman
    #11

    klart avancerat...

    tror faktiskt inte att det finns ngn kille eller tjej för den delen i den jämlika världen som klarar av att slicka sig själva på magen...men vore onekligen intressant att se hur det skulle gå till :)
  22. 11
    klart avancerat... tror faktiskt inte att det finns ngn kille eller tjej för den delen i den jämlika världen som klarar av att slicka sig själva på magen...men vore onekligen intressant att se hur det skulle gå till :)
  23. -Milou-
    #12

    Inte avslutar man precis innan

    det blir som allra, allra skönast heller? Jag älskar känslan av att få ge ända till slutet, att känna hur han sprutar, hur han njuter av att få komma i min mun... Att jag accepterar honom och hans kön fullt ut. Att jag kan ge honom det som är både lite \"tabu\" och otroligt skönt på samma gång...

    Okej, smaken är väl ingen som jag väljer för dessert precis, men jag tar ju också bort den vita kanten på brieosten och jag äter inte gärna gröna oliver heller... *S*

    Sväljer väl ibland, låter det rinna ut för det mesta. Litegrann beroende på ställning och kåthet och vad jag vill \"ge\" honom för upplevelse... Men jag har absolut inget emot att svälja, jag mår inte dåligt av det och vill han väldigt gärna just där och då, så gör jag det. Det kan vara så oerhört erotiskt och upphetsande även för mig.
  24. 12
    Inte avslutar man precis innan det blir som allra, allra skönast heller? Jag älskar känslan av att få ge ända till slutet, att känna hur han sprutar, hur han njuter av att få komma i min mun... Att jag accepterar honom och hans kön fullt ut. Att jag kan ge honom det som är både lite \"tabu\" och otroligt skönt på samma gång...

    Okej, smaken är väl ingen som jag väljer för dessert precis, men jag tar ju också bort den vita kanten på brieosten och jag äter inte gärna gröna oliver heller... *S*

    Sväljer väl ibland, låter det rinna ut för det mesta. Litegrann beroende på ställning och kåthet och vad jag vill \"ge\" honom för upplevelse... Men jag har absolut inget emot att svälja, jag mår inte dåligt av det och vill han väldigt gärna just där och då, så gör jag det. Det kan vara så oerhört erotiskt och upphetsande även för mig.
  25. cec
    #13

    Was!

    Om han sprutar på hennes mage så slickar han naturligtvis på hennes mage, ser inga svårigheter i det!
  26. 13
    Was! Om han sprutar på hennes mage så slickar han naturligtvis på hennes mage, ser inga svårigheter i det!
  27. cec
    #14

    eller...

    om det rör sig om att han sprutar i hennes mun så kan han ju kyssa upp det.
  28. 14
    eller... om det rör sig om att han sprutar i hennes mun så kan han ju kyssa upp det.
  29. ES
    #15

    Nej jag föredrar

    att gegga runt med det själv istället. ;)
  30. 15
    Nej jag föredrar att gegga runt med det själv istället. ;)
  31. cec
    #16

    Ja det funkar ju oxå

    huvudsaken e ju att man blir av med geggan på nåt vettigt sätt.
  32. 16
    Ja det funkar ju oxå huvudsaken e ju att man blir av med geggan på nåt vettigt sätt.
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #17

    Jag som man...

    ...tycker en att en kvinna som styr det hela åt något \"ofarligt\" håll gör helt rätt, om hon inte gillar att ta det i munnen.

    En kvinna som ulkar, eller ännu värre (trust me, BTDT) hurlar av smaken/konsistensen riskerar att jag aldrig igen vill vara i hennes mun med just den kroppsdelen. Å andra sidan kan det ju finnas kvinnor som tycker det är en feature! Nåja.

    Allra bäst är/var en bekantskap jag hade under några år på 80-talet. Hon gillade inte smaken heller... så hon DT:ade alltid när hon kände jag var på väg... Those were the days... X-}

    Själv har jag inget större emot smaken av joxet - det händer sig ju att man \"får tillbaka\" en del om man lixom får avsluta med tungan, i de fall man \"smög före\" vid en missionär eller så...
  34. 17
    Jag som man... ...tycker en att en kvinna som styr det hela åt något \"ofarligt\" håll gör helt rätt, om hon inte gillar att ta det i munnen.

    En kvinna som ulkar, eller ännu värre (trust me, BTDT) hurlar av smaken/konsistensen riskerar att jag aldrig igen vill vara i hennes mun med just den kroppsdelen. Å andra sidan kan det ju finnas kvinnor som tycker det är en feature! Nåja.

    Allra bäst är/var en bekantskap jag hade under några år på 80-talet. Hon gillade inte smaken heller... så hon DT:ade alltid när hon kände jag var på väg... Those were the days... X-}

    Själv har jag inget större emot smaken av joxet - det händer sig ju att man \"får tillbaka\" en del om man lixom får avsluta med tungan, i de fall man \"smög före\" vid en missionär eller så...
  35. SharpMissy
    #18

    Schpringer o schpottar

    för det meschta. *asg*

    Men nog vill jag han ska komma i min mun, när jag lekt läääänge med honom så vill jag ju få ut bonusen. Ungefär som en jackpot på en spelmaskin! *flinar*
    Däremot så sväljer jag sällan, det ska vara om jag är riktigt riktigt extra mycket överkåtare än vanligt. Jag måste för övrigt sköja munnen efter, för de där små elaka jävlarna dom bits ju! Det sticker som sjuttsingen i munnen efteråt om jag ger fanken i att skölja.
  36. 18
    Schpringer o schpottar för det meschta. *asg*

    Men nog vill jag han ska komma i min mun, när jag lekt läääänge med honom så vill jag ju få ut bonusen. Ungefär som en jackpot på en spelmaskin! *flinar*
    Däremot så sväljer jag sällan, det ska vara om jag är riktigt riktigt extra mycket överkåtare än vanligt. Jag måste för övrigt sköja munnen efter, för de där små elaka jävlarna dom bits ju! Det sticker som sjuttsingen i munnen efteråt om jag ger fanken i att skölja.
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19

    Hehe...

    ...en vasektomi är bra för mycket.

    \'Nuff said.
  38. 19
    Hehe... ...en vasektomi är bra för mycket.

    \'Nuff said.
  39. familjsen
    #20

    på sig själv

    kan han komma alltså på sin egen mage

    så slipper jag den kliande sträva känslan eftersom det alltid verkar bli kvar lite i huden trots dusch..
  40. 20
    på sig själv kan han komma alltså på sin egen mage

    så slipper jag den kliande sträva känslan eftersom det alltid verkar bli kvar lite i huden trots dusch..
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Oralsex
    By anonym kvinna in forum Pappasnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:50
  2. oralsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 20:56
  3. Oralsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 21:40
  4. Oralsex
    By nroblex in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 17:49
  5. På tal om oralsex.
    By Vaniljpuddingen in forum Sex & erotik
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar