vätska ur ena bröstet?
Mammasnack
  1. Emma
    #1

    vätska ur ena bröstet?

    Hej!

    Jag är 25 år gammal och har en son på tre. Amningen funkade aldrig riktigt så jag ammade bara delvis i ett par månader o sedan gav jag upp.
    Igår upptäckte jag att ena bröstet vätskar sig som jag \"mjölkar\" på det... Det är mest en klar vätska men med vitaktiga antydningar o det kommer bara ett par droppar. Inget kommer ur andra bröstet. Jag har just haft mens om det kan bero på det? Jag är INTE gravid. Går inte på prev.medel eftersom jag är ensam o tar inga andra läkemedel. Har även försökt känna efter knölar, men har inte upptäckt någon.
    Bör jag kontakta läkare?
  2. 1
    vätska ur ena bröstet? Hej!

    Jag är 25 år gammal och har en son på tre. Amningen funkade aldrig riktigt så jag ammade bara delvis i ett par månader o sedan gav jag upp.
    Igår upptäckte jag att ena bröstet vätskar sig som jag \"mjölkar\" på det... Det är mest en klar vätska men med vitaktiga antydningar o det kommer bara ett par droppar. Inget kommer ur andra bröstet. Jag har just haft mens om det kan bero på det? Jag är INTE gravid. Går inte på prev.medel eftersom jag är ensam o tar inga andra läkemedel. Har även försökt känna efter knölar, men har inte upptäckt någon.
    Bör jag kontakta läkare?
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    inget att oroa sig för

    ganska vanligt men vet inte varför, jag kan fortfarande klämma fram ur brösten fast min son är 5 1/2 år
  4. 2
    inget att oroa sig för ganska vanligt men vet inte varför, jag kan fortfarande klämma fram ur brösten fast min son är 5 1/2 år
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Nä...

    många kvinnor som nån gång ammat kan klämma fram vätska ur brösten resten av livet... Ingen fara!
  6. 3
    Nä... många kvinnor som nån gång ammat kan klämma fram vätska ur brösten resten av livet... Ingen fara!
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    ok. tack till er

    Blev lite orolig när jag googlade o det stod att man skulle söka läkarvård om det bara kom ur ena bröstet. Särskilt om det var en ganska klar vätska...
  8. 4
    ok. tack till er Blev lite orolig när jag googlade o det stod att man skulle söka läkarvård om det bara kom ur ena bröstet. Särskilt om det var en ganska klar vätska...
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Jag..

    ..har haft så sedan mitt första barn, och han är 5 år nu..

    Det är nog helt normalt:)

    Jag har inte heller ammat mina barn, bara pumpat några veckor innan mjölken sinade men jag kan klämma fram en droppe och har som sagt kunnat det i 5 år.
  10. 5
    Jag.. ..har haft så sedan mitt första barn, och han är 5 år nu..

    Det är nog helt normalt:)

    Jag har inte heller ammat mina barn, bara pumpat några veckor innan mjölken sinade men jag kan klämma fram en droppe och har som sagt kunnat det i 5 år.

Liknande trådar

  1. Brun vätska ur bröstet
    By Rädd!! in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 10:40
  2. Brun vätska från bröstet
    By Annanas in forum Kropp & hälsa
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 08:47
  3. Ena bröstet har fått vätska
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 15:21
  4. Kom vätska i bröstet
    By Slalommamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 07:55
  5. Vätska ur bröstet
    By Nummer 3 på g? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 15:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar