Wow!
_0703 Marsbarn
  1. 3an
    #1

    Wow!

    Det börjar närma sig jag väntar på aprilgruppen jag, hoppas att hamna där. Var bara tvungen att skriva här för jg fick ett litet glädje skutt i hjärtat när jag insåg att det börjar närma sig för vår bebistillverkning.
    Kram och Lycka till här i Mars, hoppas jag inte får se er i arilgruppen;)
  2. 1
    Wow! Det börjar närma sig jag väntar på aprilgruppen jag, hoppas att hamna där. Var bara tvungen att skriva här för jg fick ett litet glädje skutt i hjärtat när jag insåg att det börjar närma sig för vår bebistillverkning.
    Kram och Lycka till här i Mars, hoppas jag inte får se er i arilgruppen;)
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    varför just april???

    :)
  4. 2
    varför just april??? :)
  5. 3an
    #3

    Jadu...

    Sambon och jag har funderat fram och tillbaka och det passar helt enkelt bäst efter mars, väldigt stressig tid nu, ser ut att lugna ner sig nästa månad. Det var väldigt jobbigt att få till vår första så vi vill ha lite lugn runt oss när vi försöker, semester kan vara härligt på många sätt;)
    Sen kan vi ju aldrig planera och det är inte ens säkert att vi kan få vår efterlängtade 3a men hoppas gör vi.
  6. 3
    Jadu... Sambon och jag har funderat fram och tillbaka och det passar helt enkelt bäst efter mars, väldigt stressig tid nu, ser ut att lugna ner sig nästa månad. Det var väldigt jobbigt att få till vår första så vi vill ha lite lugn runt oss när vi försöker, semester kan vara härligt på många sätt;)
    Sen kan vi ju aldrig planera och det är inte ens säkert att vi kan få vår efterlängtade 3a men hoppas gör vi.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar