Blöder efter dagen efter piller
Mammasnack
  1. Undrande
    #1

    Blöder efter dagen efter piller

    Hej!

    Jag tog i förra veckan (onsdag) dagen efter piller och nu denna onsdag började jag blöda, inget normalt blod utan typ brunrödaktig gröt, äckligt jag vet! Men nu undrar jag ifall detta är normalt? Jag har tagit ett dagen efter piller en gång tidigare i mitt liv men blödde inget då. Jag har heller ingen normal mensvärk, då jag brukar ha jätteont men denna gång värkade det typ bara litegrann så jag trodde det va ägglossnng till jag såg \"gröten\".

    Vad tror ni? Har jag varit gravid eller är det bara en normal hormonrubbning efter pillerna?
  2. 1
    Blöder efter dagen efter piller Hej!

    Jag tog i förra veckan (onsdag) dagen efter piller och nu denna onsdag började jag blöda, inget normalt blod utan typ brunrödaktig gröt, äckligt jag vet! Men nu undrar jag ifall detta är normalt? Jag har tagit ett dagen efter piller en gång tidigare i mitt liv men blödde inget då. Jag har heller ingen normal mensvärk, då jag brukar ha jätteont men denna gång värkade det typ bara litegrann så jag trodde det va ägglossnng till jag såg \"gröten\".

    Vad tror ni? Har jag varit gravid eller är det bara en normal hormonrubbning efter pillerna?
  3. Helena
    #2

    Det står ju...

    ... i bruksanvisningen att blödningsrubbningar kan uppstå så det är säkert helt normalt.
  4. 2
    Det står ju... ... i bruksanvisningen att blödningsrubbningar kan uppstå så det är säkert helt normalt.

Liknande trådar

  1. Gravid efter dagen-efter-piller?
    By Anonym1 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 19:25
  2. Gravid efter dagen efter piller?
    By Anonym1 in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 18:57
  3. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 12:18
  4. blödningar efter dagen-efter-piller
    By törnrosa in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-17, 13:46
  5. Dagen efter piller
    By Klantskallen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar