Po.p vind/skaljacka
Småbarn
  1. Bushmama
    #1

    Po.p vind/skaljacka

    som man kan ha windstopperfleece i, vad kostar den i strl 110 alt 122? Ska på stadsbesök snart och tänkte man kanske kunde vara lite förutseende. :-)
  2. 1
    Po.p vind/skaljacka som man kan ha windstopperfleece i, vad kostar den i strl 110 alt 122? Ska på stadsbesök snart och tänkte man kanske kunde vara lite förutseende. :-)
  3. #2

    dom är slut

    överallt..
  4. 2
    dom är slut överallt..
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Nädå..

    inte där jag bor men jag har tyvärr ingen koll på vad de kostar.

    Såg på Åhlens City i sthlm också i fredags då jag var där så slut är dom inte överallt. Men jag kollade som sagt inga priser på de strl då jag ska ha mindr.

    Detsamma sas om windstopperfleecejackorna is trl 104 men vi hittade i Solna där de hade kvar i alla färger. Så det lönar sig att kolla runt lite. Tur man har släkt som man kan skicka ut ochc shoppa. ;-)
  6. 3
    Nädå.. inte där jag bor men jag har tyvärr ingen koll på vad de kostar.

    Såg på Åhlens City i sthlm också i fredags då jag var där så slut är dom inte överallt. Men jag kollade som sagt inga priser på de strl då jag ska ha mindr.

    Detsamma sas om windstopperfleecejackorna is trl 104 men vi hittade i Solna där de hade kvar i alla färger. Så det lönar sig att kolla runt lite. Tur man har släkt som man kan skicka ut ochc shoppa. ;-)
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Nä..

    Jag var inne på pop och reklamerade sonens jacka som gått upp i en söm och expediten frågade om jag ville att de skulle lämna jackan till en skräddare eller om jag ville ha en ny. Frågade förvånat om det fanns jackor kvar och det fanns det. Men det fanns inga bruna kvar så nu har A en marinblå istället.

    Men att alla vårjackor är slut överallt stämmer inte...
  8. 4
    Nä.. Jag var inne på pop och reklamerade sonens jacka som gått upp i en söm och expediten frågade om jag ville att de skulle lämna jackan till en skräddare eller om jag ville ha en ny. Frågade förvånat om det fanns jackor kvar och det fanns det. Men det fanns inga bruna kvar så nu har A en marinblå istället.

    Men att alla vårjackor är slut överallt stämmer inte...
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    De kostar 495 kr. *imt*

    .
  10. 5
    De kostar 495 kr. *imt* .
  11. Marie med tjejerna
    #6

    Märkligt

    När jag var in på Åhléns City i lördags så var jackorna helt slut. Jag frågade t.o.m. en expedit när de skulle få in nya och fick då höra att det skulle inte komma in några mer alls.
  12. 6
    Märkligt När jag var in på Åhléns City i lördags så var jackorna helt slut. Jag frågade t.o.m. en expedit när de skulle få in nya och fick då höra att det skulle inte komma in några mer alls.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    Jasså...

    vilken färg var du ute efter då? Jag såg Röd i strl 110/116 och flera andra färger bla. brun i strl 122 och uppåt. Stod och studerade den bruna i strl 122 väldigt noga för att jag funderade på exakt _hur_ stor den skulle vara åt min fyraåring men insåg att jag borde sansa mig. ;-)
  14. 7
    Jasså... vilken färg var du ute efter då? Jag såg Röd i strl 110/116 och flera andra färger bla. brun i strl 122 och uppåt. Stod och studerade den bruna i strl 122 väldigt noga för att jag funderade på exakt _hur_ stor den skulle vara åt min fyraåring men insåg att jag borde sansa mig. ;-)

Liknande trådar

  1. Pop vind/ skaloverall
    By Lily m T-03 o N-06 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 16:16
  2. Inreda vind?
    By Veronica in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 19:17
  3. POP`s vind/vattentäta overall
    By V in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:17
  4. Kyssande Vind...
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 18:35
  5. Vind
    By achillea in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 08:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar