Väntar å väntar... *lite långt*
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Väntar å väntar... *lite långt*

    Hej!

    Åh vad tiden går sakta... Vår lill* bebbe var beräknad till den 30/5 men har inte kommit ännu... är iufs bara 4 dar sen dess men vi började tänka redan 2 veckor innan att h*n kan komma när som helst...
    Nu håller man på att bli galen, tiden går så så sakta trots att man planerar saker att göra för varje dag, istället för att sitta hemma.

    Imorgon har karln min match i v-ås så vi åker dit redan ikväll för att hälsa på mina föräldrar. En chansning eftersom bebisen kan komma när som helst.. men det finns ju BB där med ;) ingen blir gladare än vi om \"du\" kommer nu!!!

    Va tvungen att skriva av mig lite i all längtan!!
    Hade bra alla kram!
  2. 1
    Väntar å väntar... *lite långt* Hej!

    Åh vad tiden går sakta... Vår lill* bebbe var beräknad till den 30/5 men har inte kommit ännu... är iufs bara 4 dar sen dess men vi började tänka redan 2 veckor innan att h*n kan komma när som helst...
    Nu håller man på att bli galen, tiden går så så sakta trots att man planerar saker att göra för varje dag, istället för att sitta hemma.

    Imorgon har karln min match i v-ås så vi åker dit redan ikväll för att hälsa på mina föräldrar. En chansning eftersom bebisen kan komma när som helst.. men det finns ju BB där med ;) ingen blir gladare än vi om \"du\" kommer nu!!!

    Va tvungen att skriva av mig lite i all längtan!!
    Hade bra alla kram!
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Hoppas din väntan blir kort

    Visst gick tiden sakta där på slutet, jag kan inte säga att jag tyckte det var särskilt kul att gå och vänta.. på ÖVERTID dessutom!

    Fast samtidigt var det mysigt, i alla fall känner jag så nu när jag tänker tillbaka på det efteråt. Förväntningarna inför förlossningen och hur det skulle bli att komma hem med en nyföding.

    Skönt att höra att du verkar pigg och orkar göra saker ändå. Det är nog ännu jobbigare om man har ont och mest bara är hemma.

    Hoppas att din bebis kommer snart så att du slipper vänta så mycket mer!!
  4. 2
    Hoppas din väntan blir kort Visst gick tiden sakta där på slutet, jag kan inte säga att jag tyckte det var särskilt kul att gå och vänta.. på ÖVERTID dessutom!

    Fast samtidigt var det mysigt, i alla fall känner jag så nu när jag tänker tillbaka på det efteråt. Förväntningarna inför förlossningen och hur det skulle bli att komma hem med en nyföding.

    Skönt att höra att du verkar pigg och orkar göra saker ändå. Det är nog ännu jobbigare om man har ont och mest bara är hemma.

    Hoppas att din bebis kommer snart så att du slipper vänta så mycket mer!!

Liknande trådar

  1. idag väntar vi.. o väntar o väntar...
    By rocker79 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 12:56
  2. Väntar på BIM??? Ganska långt!
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 09:47
  3. Vi som hoppas och väntar - än /långt/
    By anonymis så länge in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 22:16
  4. Nu väntar jag på djävulen (långt)
    By hello6 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 09:40
  5. Väntar och väntar (långt)
    By Karin m Tuva + bf 18/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 10:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar