hus till salu *OT*
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    hus till salu *OT*

    nu ligger vår villa ute på nätet. tänkte bara ni ville kolla ;)
    gå in på http://www.maklarringen.se/office.aspx?id=56
    välj - län:Stockholm, kommun: Stockholm, boendeform: villa, storlek: > 100 kvm
    villa nr.4 i Mälarhöjden, Bisittargatan 43 är vår!
    gissa om vi har slitit för att få det så \"kliniskt\" som det ser ut på bilderna...
    11 + 12/6 är det visning så än kan vi inte slappna av utan röjandet fortsätter. behöver jag säga att vi hyrt ett Shurgard-förråd *ler*
    maken o svärfar åker skytteltrafik mellan förrådet, sopstation o här.
    annars så mår vi bara fint :)
    kramar i massor
  2. 1
    hus till salu *OT* nu ligger vår villa ute på nätet. tänkte bara ni ville kolla ;)
    gå in på http://www.maklarringen.se/office.aspx?id=56
    välj - län:Stockholm, kommun: Stockholm, boendeform: villa, storlek: > 100 kvm
    villa nr.4 i Mälarhöjden, Bisittargatan 43 är vår!
    gissa om vi har slitit för att få det så \"kliniskt\" som det ser ut på bilderna...
    11 + 12/6 är det visning så än kan vi inte slappna av utan röjandet fortsätter. behöver jag säga att vi hyrt ett Shurgard-förråd *ler*
    maken o svärfar åker skytteltrafik mellan förrådet, sopstation o här.
    annars så mår vi bara fint :)
    kramar i massor
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    ÅÅåh vad fint!

    Synd att det itne ligger här i Södertälje och är ett par miljoner billigare. :) Det är verkligen superfint. OCh köket!!! Wow. JAg kollar mycket på oliak boendealternativ (om vi mot förmodan skulle hitta nåt bra och någorlunda billigt) och kollar alltid in köket först! Tycker det är en av det viktigaste sakerna i ett hur. Sen kommer toaletterna. De är ju oxå de dyraste oftast o renovera...

    Hoppas visningen går bra och att ni får bra betalt för det. :)

    MEn du, vart ska ni ta vägen då? Måste helt ha missat det...
  4. 2
    ÅÅåh vad fint! Synd att det itne ligger här i Södertälje och är ett par miljoner billigare. :) Det är verkligen superfint. OCh köket!!! Wow. JAg kollar mycket på oliak boendealternativ (om vi mot förmodan skulle hitta nåt bra och någorlunda billigt) och kollar alltid in köket först! Tycker det är en av det viktigaste sakerna i ett hur. Sen kommer toaletterna. De är ju oxå de dyraste oftast o renovera...

    Hoppas visningen går bra och att ni får bra betalt för det. :)

    MEn du, vart ska ni ta vägen då? Måste helt ha missat det...
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Jättefint!

    Ja vart ska ni flytta? Och varför??
  6. 3
    Jättefint! Ja vart ska ni flytta? Och varför??
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4

    Wow vad fint :-)

    Jättekul att se hur ni bor, men varför skall ni sälja? Är inte maken uppväxt där? Har itne rikigt hängt med i krokarna och visste inte att ni skulle flytta ;) Vart tar ni vägen nu? *nyfiken i en strut*

    Kram på dig!
  8. 4
    Wow vad fint :-) Jättekul att se hur ni bor, men varför skall ni sälja? Är inte maken uppväxt där? Har itne rikigt hängt med i krokarna och visste inte att ni skulle flytta ;) Vart tar ni vägen nu? *nyfiken i en strut*

    Kram på dig!
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Oj...

    Vad fint:0)
    Och dyrt:0)

    Vi skrev kontrakt med de som köpt vårt hus i fredags så vi vet precis hur ni har det!!
    Vi har 9 kubik prylar på Shurgard vi med...och nu har sambon tappat bort nyckeln;0)))
    Tror det är med flit...hihi.

    Lycka till med visningarna, vi hade fyra stycken...åh vad vi städade!!
    Hoppas ni får det sålt snabbt, och..vart ska ni flytta nu??
  10. 5
    Oj... Vad fint:0)
    Och dyrt:0)

    Vi skrev kontrakt med de som köpt vårt hus i fredags så vi vet precis hur ni har det!!
    Vi har 9 kubik prylar på Shurgard vi med...och nu har sambon tappat bort nyckeln;0)))
    Tror det är med flit...hihi.

    Lycka till med visningarna, vi hade fyra stycken...åh vad vi städade!!
    Hoppas ni får det sålt snabbt, och..vart ska ni flytta nu??
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    svar till alla

    jag har inte berättat här att vi köpt nytt hus, ville vänta tills vårt kom ut på nätet!
    det var väl eg inte så jätteplanerat att vi skulle köpa nytt men vi hittade ett som vi fastnade för o hade turen att vinna budgivningen på *ler*
    det ligger iaf i Sätra, inte så längt härifrån alltså!
    det är ett kedjehus på 143 kvm, utan källare o vind. övervåningen är mindre än undervåningen o vi siktar på att bygga ut nästa år o då blir det ca 30 kvm till.

    köket har min svärfar renoverat efter mina \"order\". jag älskar det verkligen o visst är det trist att flytta men nu får vi större vilket vi verkligen behöver!

    klart att vi skulle kunna renovera källaren här men vi har inte råd att höja lånet såpass mycket som vi behöver. det är annat som behövs göras oxå. dessutom vet jag inte om jag har lust att bo på 3 våningar, e less på att springa i trappor ;)

    vi har tillträde till det nya huset 1/9.

    vill ni veta nåt mer så fråga, jag e mer än lovligt förvirrad just nu *skrattar*

    kramar i massor
  12. 6
    svar till alla jag har inte berättat här att vi köpt nytt hus, ville vänta tills vårt kom ut på nätet!
    det var väl eg inte så jätteplanerat att vi skulle köpa nytt men vi hittade ett som vi fastnade för o hade turen att vinna budgivningen på *ler*
    det ligger iaf i Sätra, inte så längt härifrån alltså!
    det är ett kedjehus på 143 kvm, utan källare o vind. övervåningen är mindre än undervåningen o vi siktar på att bygga ut nästa år o då blir det ca 30 kvm till.

    köket har min svärfar renoverat efter mina \"order\". jag älskar det verkligen o visst är det trist att flytta men nu får vi större vilket vi verkligen behöver!

    klart att vi skulle kunna renovera källaren här men vi har inte råd att höja lånet såpass mycket som vi behöver. det är annat som behövs göras oxå. dessutom vet jag inte om jag har lust att bo på 3 våningar, e less på att springa i trappor ;)

    vi har tillträde till det nya huset 1/9.

    vill ni veta nåt mer så fråga, jag e mer än lovligt förvirrad just nu *skrattar*

    kramar i massor
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    wow så fint hus ni har nu

    Jag blev kär i det stora köket, och så himla fint hela huset är.
    Får man fråga hur det kommer sig att ni flyttar, trivs ni inte där?
    Det känns väl tufft att lämna huset, har ni gjort så fint.

    Mina tummar hålls att ni får det sålt.
  14. 7
    wow så fint hus ni har nu Jag blev kär i det stora köket, och så himla fint hela huset är.
    Får man fråga hur det kommer sig att ni flyttar, trivs ni inte där?
    Det känns väl tufft att lämna huset, har ni gjort så fint.

    Mina tummar hålls att ni får det sålt.
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8

    tackitack

    läs mitt gemensamma svar ovan så får du nog svar *ler*

    vi trivs toppenbra här. maken har juh bott här sen han kom hem från BB, svärfar köpte huset 1963 (det märks på alla grejjer *fniss*) så det är nog mest konstigt för honom.

    men vi får större o blir nog typ lånefria (tills vi bygger ut det nya huset om vi får bygglov) o det är inte så dumt!

    japp, köket är min stolthet, säger med \"mallig röst\" att det är byggt efter mina order *ler* det är skoj att få bestämma hur det egna köket (som e det viktigaste rummet typ) ska se ut! kommer nog göra om köket i det nya huset oxå, iaf nya skåpsluckor o tapeter!

    hur går det för er? ni packar väl så lådorna glöder. kramar i massor
  16. 8
    tackitack läs mitt gemensamma svar ovan så får du nog svar *ler*

    vi trivs toppenbra här. maken har juh bott här sen han kom hem från BB, svärfar köpte huset 1963 (det märks på alla grejjer *fniss*) så det är nog mest konstigt för honom.

    men vi får större o blir nog typ lånefria (tills vi bygger ut det nya huset om vi får bygglov) o det är inte så dumt!

    japp, köket är min stolthet, säger med \"mallig röst\" att det är byggt efter mina order *ler* det är skoj att få bestämma hur det egna köket (som e det viktigaste rummet typ) ska se ut! kommer nog göra om köket i det nya huset oxå, iaf nya skåpsluckor o tapeter!

    hur går det för er? ni packar väl så lådorna glöder. kramar i massor
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Jättefint!

    Vilket fint hus ni bor i. Mälarhöjden... Det är typ mitt drömområde i Stockholm. Om vi någon gång skulle flytta dit, så skulle jag jättegärna bo i Mälarhöjden - men jag tvivlar på att vi har råd. Det är ju inte billigt, vilket syns på utropspriset på ert hus.

    Jag har läst dina svar till de andra, och jag förstår att ni flyttar. Det måste vara lite trångt med 3 barn på bara strax över 100 kvadrat. Särskilt när det bara finns 2 sovrum. Trädgården är stor och härlig, men det hjälper väl inte sååå mycket (iallafall inte under vinterhalvåret).

    Lycka till med fejandet inför visningarna! Jag hoppas att ni får snuskigt bra betalt för huset!
  18. 9
    Jättefint! Vilket fint hus ni bor i. Mälarhöjden... Det är typ mitt drömområde i Stockholm. Om vi någon gång skulle flytta dit, så skulle jag jättegärna bo i Mälarhöjden - men jag tvivlar på att vi har råd. Det är ju inte billigt, vilket syns på utropspriset på ert hus.

    Jag har läst dina svar till de andra, och jag förstår att ni flyttar. Det måste vara lite trångt med 3 barn på bara strax över 100 kvadrat. Särskilt när det bara finns 2 sovrum. Trädgården är stor och härlig, men det hjälper väl inte sååå mycket (iallafall inte under vinterhalvåret).

    Lycka till med fejandet inför visningarna! Jag hoppas att ni får snuskigt bra betalt för huset!
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10

    Riktigt nice

    jättefint!

    Kram
  20. 10
    Riktigt nice jättefint!

    Kram
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11

    Vad fint!!!

    Men har jag missat att ni skall flytta? Vart?
  22. 11
    Vad fint!!! Men har jag missat att ni skall flytta? Vart?
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12

    Aha

    såg nu ditt svar
  24. 12
    Aha såg nu ditt svar
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13

    Men nu har jag nog missat nåt!!

    Ska ni flytta??? Vart? När?

    Hoppas att ni får massor för huset :0) Och att visningen går finfint å allt sånt!

    Kram kram!
  26. 13
    Men nu har jag nog missat nåt!! Ska ni flytta??? Vart? När?

    Hoppas att ni får massor för huset :0) Och att visningen går finfint å allt sånt!

    Kram kram!
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14

    Och förresten...

    vad fint ni lyckats få det! Knappt jag kände igen mig juh *s*. Riktigt skinande rent verkligen... och sååå fint!
    Fast kanske lite väl kliniskt i min smak. Ser ju knappt ut att bo någon där! Men det är ju så det ska vara när man kikar... så att man får egna ideer och inspiration till att hitta på saker :0)

    Verkligen ett toppenjobb ni gjort iaf! :0)
  28. 14
    Och förresten... vad fint ni lyckats få det! Knappt jag kände igen mig juh *s*. Riktigt skinande rent verkligen... och sååå fint!
    Fast kanske lite väl kliniskt i min smak. Ser ju knappt ut att bo någon där! Men det är ju så det ska vara när man kikar... så att man får egna ideer och inspiration till att hitta på saker :0)

    Verkligen ett toppenjobb ni gjort iaf! :0)

Liknande trådar

  1. Till salu!!!
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 20:52
  2. Till salu
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:30
  3. Till salu!
    By Zirie in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 10:37
  4. hus till salu *OT*
    By Myzan o Co in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 09:04
  5. hus till salu *OT*
    By Myzan o Co in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar