Det blev inget denna gång! =(
Försöker bli med barn
  1. *Mallan*
    #1

    Det blev inget denna gång! =(

    Tanten hann ikapp mig på cykeln hem från jobbet..
    Fy, vad det känns surt..!!
    Satt ju hela dagen på jobbet och va hur nervös som helst.. Måste tacka er alla goa tjejer för tumhållningar och annat.. Tack! *kramisar*

    Det är tur att ni finns.. så man har nån att ventilera med..
    Sambon är hur go som helst men karlar fattar ändå inte riktigt hur jobbigt det känns.. Han säger att det blir när det blir!!! *suck* ..och det va ju första försöket denna gång...
    Jo, visst det är det... men jag har tänkt på detta sen i september även om vi inte försökt aktivt sen januari då jag fick mf.. så jag blir ju otålig..

    Jag tror att det säkert kommer kännas bättre om några dagar och jag då kan ladda om till nästa ÄL..

    Tack för att ni finns tjejer..
    Kram
  2. 1
    Det blev inget denna gång! =( Tanten hann ikapp mig på cykeln hem från jobbet..
    Fy, vad det känns surt..!!
    Satt ju hela dagen på jobbet och va hur nervös som helst.. Måste tacka er alla goa tjejer för tumhållningar och annat.. Tack! *kramisar*

    Det är tur att ni finns.. så man har nån att ventilera med..
    Sambon är hur go som helst men karlar fattar ändå inte riktigt hur jobbigt det känns.. Han säger att det blir när det blir!!! *suck* ..och det va ju första försöket denna gång...
    Jo, visst det är det... men jag har tänkt på detta sen i september även om vi inte försökt aktivt sen januari då jag fick mf.. så jag blir ju otålig..

    Jag tror att det säkert kommer kännas bättre om några dagar och jag då kan ladda om till nästa ÄL..

    Tack för att ni finns tjejer..
    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    :o(

    Vad synd. Jättetråkigt varje gång tanten hittar till en. Hoppas dock det är sista besöket från henne du får på ett bra tag. *kramar om*
  4. 2
    :o( Vad synd. Jättetråkigt varje gång tanten hittar till en. Hoppas dock det är sista besöket från henne du får på ett bra tag. *kramar om*
  5. *Mallan*
    #3

    Tack..

    ..för kramen!
    Den behövs idag..

    Kram tillbax
  6. 3
    Tack.. ..för kramen!
    Den behövs idag..

    Kram tillbax
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    förstår precis

    hur det känns för mig tanten är på väg och landar hos mig antingen imon eller onsdag ..skickar kramar till dig
  8. 4
    förstår precis hur det känns för mig tanten är på väg och landar hos mig antingen imon eller onsdag ..skickar kramar till dig
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Nej

    va tråkigt. Skickar dig en STOR KRAM!
  10. 5
    Nej va tråkigt. Skickar dig en STOR KRAM!
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6

    ja det är

    tråkigt men konstig nu jag visste det inners inne att det inte blev någt ..vill att tanten skall komma bara för att börja hoppast igen ..tack för kramar/kram tillbaka
  12. 6
    ja det är tråkigt men konstig nu jag visste det inners inne att det inte blev någt ..vill att tanten skall komma bara för att börja hoppast igen ..tack för kramar/kram tillbaka
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7

    Jäkla tant. Vad surt det är när man börjat få upp förhoppningarna om att kanske, kanske...
    Kram & hoppas modet vänder snart. Det tar ju alltid en liten stund att ladda om, man måste få vara lite besviken också! Men sen, då jäklar, marsbebis nästa!
  14. 7
    Nä Jäkla tant. Vad surt det är när man börjat få upp förhoppningarna om att kanske, kanske...
    Kram & hoppas modet vänder snart. Det tar ju alltid en liten stund att ladda om, man måste få vara lite besviken också! Men sen, då jäklar, marsbebis nästa!
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8

    man brukar

    känna på sig om det inte har blivit något och vet innerst inne att tanten ska komma. Nu är det bara att vänta tills hon är borta och börja om att hoppats igen som du skrev. Kram!
  16. 8
    man brukar känna på sig om det inte har blivit något och vet innerst inne att tanten ska komma. Nu är det bara att vänta tills hon är borta och börja om att hoppats igen som du skrev. Kram!
  17. Lilla M
    #9

    Näee!

    Vi som hade liknande symptom, trodde iaf att nån av oss hade blivit gravid å då jag fick tantbesök så låg förhoppningarna hos dig!

    Lider med dig men nu får vi båda se till att mysa vid nästa Äl eller vad säger du?

    Kram!
  18. 9
    Näee! Vi som hade liknande symptom, trodde iaf att nån av oss hade blivit gravid å då jag fick tantbesök så låg förhoppningarna hos dig!

    Lider med dig men nu får vi båda se till att mysa vid nästa Äl eller vad säger du?

    Kram!
  19. *Mallan*
    #10

    Ja..

    ..man känner ofta på sig hur det blir.. men denna gången hade jag så många konstiga symtom så hoppet va stort... Kroppen jävlas med mig kan jag konstatera.. =/
    Ja, ja.. det är bara att ta nya tag för bebis vill man ju ha.. =)

    Tack för kramen! Den värmer..
    Kram
  20. 10
    Ja.. ..man känner ofta på sig hur det blir.. men denna gången hade jag så många konstiga symtom så hoppet va stort... Kroppen jävlas med mig kan jag konstatera.. =/
    Ja, ja.. det är bara att ta nya tag för bebis vill man ju ha.. =)

    Tack för kramen! Den värmer..
    Kram
  21. *Mallan*
    #11

    Tack..

    för kramen.. Den behövs i det här läget..
    Man blir så himla besviken, men det är bara att fortsätta kämpa..

    Kram kram
  22. 11
    Tack.. för kramen.. Den behövs i det här läget..
    Man blir så himla besviken, men det är bara att fortsätta kämpa..

    Kram kram
  23. *Mallan*
    #12

    Ja, jäkla tant!!!

    Hela dan igår levde jag på hoppet.. och så kommer hon när jag kommit hem från jobbet.. Kunde hon inte ha hövligheten att åtminstone komma tidigare på dan.. *suckar*

    Ja, ja.. jag är besviken nu men det blir säkert bättre så fort den jädrans mensvärken försvinner.. Precis som du säger så tar det en stund att ladda om men sen SKA det bli en marsbebis...

    Kraaaaaam
  24. 12
    Ja, jäkla tant!!! Hela dan igår levde jag på hoppet.. och så kommer hon när jag kommit hem från jobbet.. Kunde hon inte ha hövligheten att åtminstone komma tidigare på dan.. *suckar*

    Ja, ja.. jag är besviken nu men det blir säkert bättre så fort den jädrans mensvärken försvinner.. Precis som du säger så tar det en stund att ladda om men sen SKA det bli en marsbebis...

    Kraaaaaam
  25. *Mallan*
    #13

    Ja, jag vet!!

    *suck* Måste kroppen luras så med alla konstiga symtom??!! Det är helkonstigt..
    Trodde att vi båda hade ett frö på gång..
    Nästa gång ska jag inte lita på några symtom över huvud taget.. Du kan ju påminna mig om det om jag börjar sen.. *fniss*

    Visst ska det bli mycket mys vid nästa ÄL.. Absolut!! Vi ska inte ge upp...
    När sambon såg hur ledsen jag var igår så lovade han att vi skulle göra allt vi kan då.. =)
    Har äl-tester kvar sen denna omgång så nu ska här kämpas.. =) Mot mars-gruppen!!!!!!

    Kramis
  26. 13
    Ja, jag vet!! *suck* Måste kroppen luras så med alla konstiga symtom??!! Det är helkonstigt..
    Trodde att vi båda hade ett frö på gång..
    Nästa gång ska jag inte lita på några symtom över huvud taget.. Du kan ju påminna mig om det om jag börjar sen.. *fniss*

    Visst ska det bli mycket mys vid nästa ÄL.. Absolut!! Vi ska inte ge upp...
    När sambon såg hur ledsen jag var igår så lovade han att vi skulle göra allt vi kan då.. =)
    Har äl-tester kvar sen denna omgång så nu ska här kämpas.. =) Mot mars-gruppen!!!!!!

    Kramis
  27. Otålig
    #14

    Åh nej

    jag som hoppade så. Tänkte på dig när jag loggade in nu på förmiddagen. Jag hade också alla konstiga symptom och trodde verkligen att jag var gravid, blev så himla besviken när mensen kom.

    Skickar många kramar till dig.
  28. 14
    Åh nej jag som hoppade så. Tänkte på dig när jag loggade in nu på förmiddagen. Jag hade också alla konstiga symptom och trodde verkligen att jag var gravid, blev så himla besviken när mensen kom.

    Skickar många kramar till dig.
  29. *Mallan*
    #15

    Tack..


    ..för kramarna. De värmer i en sån här situation.
    Visst blir man såååå besviken när man hoppats så mycket, och särskilt efter alla symtom..

    Men nu håller jag på och repar mig.. Ska snart iväg och träna spinning. Få svettas rejält.. Ska bli skönt att få ta ut sig till max. Man brukar må lite bättre efteråt..

    Sen kör vi vidare mot en marsbebis istället.. Man får inte ge upp!!!

    Kramis
  30. 15
    Tack..
    ..för kramarna. De värmer i en sån här situation.
    Visst blir man såååå besviken när man hoppats så mycket, och särskilt efter alla symtom..

    Men nu håller jag på och repar mig.. Ska snart iväg och träna spinning. Få svettas rejält.. Ska bli skönt att få ta ut sig till max. Man brukar må lite bättre efteråt..

    Sen kör vi vidare mot en marsbebis istället.. Man får inte ge upp!!!

    Kramis
  31. Lilla M
    #16

    Kommer heller...

    inte kunna lita på kroppen när symptomen börjar. Jag är ju ett uppenbart fall av hur beiondrin kan drabba någon =)

    Du vågar iaf testa med äl-stickor, de gör inte jag. Blir maniskt och allt kretsar runt bebis isf. Hade en sista cykel med Personan nu men den skippar jag då det blir SÅ pressat. Håller mig till att räkna dagar istället, de får räcka!

    Mars nästa, hänger du på??

    Kraaam
  32. 16
    Kommer heller... inte kunna lita på kroppen när symptomen börjar. Jag är ju ett uppenbart fall av hur beiondrin kan drabba någon =)

    Du vågar iaf testa med äl-stickor, de gör inte jag. Blir maniskt och allt kretsar runt bebis isf. Hade en sista cykel med Personan nu men den skippar jag då det blir SÅ pressat. Håller mig till att räkna dagar istället, de får räcka!

    Mars nästa, hänger du på??

    Kraaam
  33. *Mallan*
    #17

    Hänger absolut på...

    ...MOT MARS-GRUPPEN!!!!
    Dit ska vi nu...

    Kram kram
  34. 17
    Hänger absolut på... ...MOT MARS-GRUPPEN!!!!
    Dit ska vi nu...

    Kram kram

Liknande trådar

  1. Blev inget denna gång
    By Puma09 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 08:06
  2. Det blev inget denna gång
    By starlet1 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 17:47
  3. Det blev inget denna gång
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 10:01
  4. Blev inget hus denna gång ...
    By MiaNyfiken in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 09:49
  5. inget denna gång =(
    By secret lady in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar