Hur får manbort mögel från gummi?
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hur får manbort mögel från gummi?

    vi har en tvätt maskin (som är bara 9 mån gammal annars ny) där själva gummit som håller i tvätt trumman ansamlat vatten. så nu är det mkt mögel svart sådant. vet någon hur man får bort det? är lite förvånad att de tillverkade en tvättmaskin på det sättet men men.. ett i-lands problem!
  2. 1
    Hur får manbort mögel från gummi? vi har en tvätt maskin (som är bara 9 mån gammal annars ny) där själva gummit som håller i tvätt trumman ansamlat vatten. så nu är det mkt mögel svart sådant. vet någon hur man får bort det? är lite förvånad att de tillverkade en tvättmaskin på det sättet men men.. ett i-lands problem!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Testa med klorin och atamon

    Jag skulle testa med klorin först och sedan kanske atamon. Atamon vet jag rekommenderas att ta bort mögelsporer från plastburkar.
  4. 2
    Testa med klorin och atamon Jag skulle testa med klorin först och sedan kanske atamon. Atamon vet jag rekommenderas att ta bort mögelsporer från plastburkar.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Ja har åxå sånt!!!

    Å d gick fort att få d där kom ja fram till!!
    Men ja har skurat å torkat, fixart å donat.. Går inte bort!! Min gubbe säger att man kan köpa en ny sån gummibälg.. men va vet ja..
    Ja tänker aldrig köpa nån annan tvättmaskin än en Cylinda mer!! DOm har ingen sån gummi grej nämligen!! ;-)
  6. 3
    Ja har åxå sånt!!! Å d gick fort att få d där kom ja fram till!!
    Men ja har skurat å torkat, fixart å donat.. Går inte bort!! Min gubbe säger att man kan köpa en ny sån gummibälg.. men va vet ja..
    Ja tänker aldrig köpa nån annan tvättmaskin än en Cylinda mer!! DOm har ingen sån gummi grej nämligen!! ;-)

Liknande trådar

  1. Gummi-overall?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 19:57
  2. gummi
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 07:03
  3. någon med gummi
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 18:02
  4. ang gummi setet från H&M
    By cj in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 17:53
  5. Gummi...
    By Melinskan in forum _02 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar