NBA, NHL eller FIFA (PS2)?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    NBA, NHL eller FIFA (PS2)?

    (Inlägget även på barn och tv/dator)

    Hej. Min 10-åriga pojke ska köpa ett sport-spel till Playstation och jag undrar vilket av dessa som är bäst, roligast, lättast osv.

    Han har inget sportspel tidigare utan mest plattformspel och Singstar men har spelat NBA hos en kompis och tyckte att det var kul. Han spelar fotboll själv, men inte hockey eller basket, om det har någon betydelse och är inte sådär superintresserad av sport att han gärna sitter och tittar på matcher på TV. Jag skulle bli glad om jag fick lite synpunkter så jag kan hjälpa honom välja.
  2. 1
    NBA, NHL eller FIFA (PS2)? (Inlägget även på barn och tv/dator)

    Hej. Min 10-åriga pojke ska köpa ett sport-spel till Playstation och jag undrar vilket av dessa som är bäst, roligast, lättast osv.

    Han har inget sportspel tidigare utan mest plattformspel och Singstar men har spelat NBA hos en kompis och tyckte att det var kul. Han spelar fotboll själv, men inte hockey eller basket, om det har någon betydelse och är inte sådär superintresserad av sport att han gärna sitter och tittar på matcher på TV. Jag skulle bli glad om jag fick lite synpunkter så jag kan hjälpa honom välja.
  3. Jessika
    #2

    Behöver inte svar längre *imt*

  4. 2
    Behöver inte svar längre *imt*
  5. Medlem sedan
    Dec 2022
    #3
    Intressant information, tack
  6. 3
    Intressant information, tack
  7. Medlem sedan
    Dec 2022
    #4
    Visste du att det är möjligt att tjäna pengar med hjälp av icke-fysiskt arbete? Jag såg nyligen en annons på https://svenskabettingsidor.online/ och bestämde mig för att testa min intuition. Det visar sig att det är ganska enkelt och okomplicerat. Du behöver bara gå in på webbplatsen, lägga ett spel och vänta på att ditt lag ska vinna. I slutändan är det enkelt, det är bara att prova.
  8. 4
    Visste du att det är möjligt att tjäna pengar med hjälp av icke-fysiskt arbete? Jag såg nyligen en annons på https://svenskabettingsidor.online/ och bestämde mig för att testa min intuition. Det visar sig att det är ganska enkelt och okomplicerat. Du behöver bara gå in på webbplatsen, lägga ett spel och vänta på att ditt lag ska vinna. I slutändan är det enkelt, det är bara att prova.

Liknande trådar

  1. Peugeot 306 eller Ford focus eller Skoda
    By mammsens in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 11:38
  2. Kådis eller pessar=pest eller kolera?
    By Blivande frögurka? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 19:09
  3. Fun eller Sing eller någon helt annan?
    By bigmouth in forum Bebissnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 15:09
  4. Hjälp mig stryka eller lägga till eller
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 09:45
  5. NBA, NHL eller FIFA (PS2)?
    By jessica13 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 13:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar