Lilja!
Försöker bli med barn
  1. s med 2
    #1

    Lilja!

    Hej du! Hur går det? Tänker på dig och tycker att du hamnat i ett jättejobbig sits med negativa test och ingen mens. Usch, vad orättvist, när det var din tur att plussa. Fast det finns kanske hopp kvar för den här gången? Man har ju hört talas om personer som plussat efter sitt IMdatum. Blä, det värsta är att inte veta så jag tycker jättesynd om dig och hoppas att kroppen bara spelade dig ett glatt spratt och att du testat positivt idag! Annars tycker jag mensen kan ge fasen i att vara sen just när man går och väntar.

    kram
  2. 1
    Lilja! Hej du! Hur går det? Tänker på dig och tycker att du hamnat i ett jättejobbig sits med negativa test och ingen mens. Usch, vad orättvist, när det var din tur att plussa. Fast det finns kanske hopp kvar för den här gången? Man har ju hört talas om personer som plussat efter sitt IMdatum. Blä, det värsta är att inte veta så jag tycker jättesynd om dig och hoppas att kroppen bara spelade dig ett glatt spratt och att du testat positivt idag! Annars tycker jag mensen kan ge fasen i att vara sen just när man går och väntar.

    kram
  3. Lilja
    #2

    Tack för dina rader!

    Jag vaknade nyss - och har ännu inte bestämt mig för om jag ska testa eller inte. Sitter här och är kissnödig och försöker komma fram till något. Men jag är nästan övertygad om att det blir ett negativt test och därför hoppar jag också över att testa just idag. Jag har ett till test hemma och har mensen inte kommit förrän på onsdag, då testar jag igen *bestämmer*

    Jag har en cykel på 24 dagar och med en sen ägglossning. Med andra ord sker befrukningen sent och det har som max gått två veckor sedan befruktningstillfället. Kanske är det därför jag inte ser något positivt resultat på stickan?

    Mitt hopp är ännu inte ute, även om det helt klart har dalat. Jag försöker hitta anledningar till varför mensen inte kommer.

    Kram till dig med!
  4. 2
    Tack för dina rader! Jag vaknade nyss - och har ännu inte bestämt mig för om jag ska testa eller inte. Sitter här och är kissnödig och försöker komma fram till något. Men jag är nästan övertygad om att det blir ett negativt test och därför hoppar jag också över att testa just idag. Jag har ett till test hemma och har mensen inte kommit förrän på onsdag, då testar jag igen *bestämmer*

    Jag har en cykel på 24 dagar och med en sen ägglossning. Med andra ord sker befrukningen sent och det har som max gått två veckor sedan befruktningstillfället. Kanske är det därför jag inte ser något positivt resultat på stickan?

    Mitt hopp är ännu inte ute, även om det helt klart har dalat. Jag försöker hitta anledningar till varför mensen inte kommer.

    Kram till dig med!
  5. s med 2
    #3

    Bra plan

    Låter som en bra plan det där. Vänta till onsdag och se då. Hoppas att ÄL helt enkelt var ovanligt sen då förklarar det ju både negativt test och om det är så att det är mensen som är sen.

    kram och tumhållning
  6. 3
    Bra plan Låter som en bra plan det där. Vänta till onsdag och se då. Hoppas att ÄL helt enkelt var ovanligt sen då förklarar det ju både negativt test och om det är så att det är mensen som är sen.

    kram och tumhållning
  7. Lilja
    #4

    Jag har alltid känt

    av ÄL (stickningar och molvärk i tjejmagen), men för att \"försäkra\" mig om att det var ÄL så gjorde jag också ett test. Det visde positivt utslag på dag 16 av 24.

    TAck för tumhållningarna - hoppas dem hjälper ;)
  8. 4
    Jag har alltid känt av ÄL (stickningar och molvärk i tjejmagen), men för att \"försäkra\" mig om att det var ÄL så gjorde jag också ett test. Det visde positivt utslag på dag 16 av 24.

    TAck för tumhållningarna - hoppas dem hjälper ;)

Liknande trådar

  1. Filmen Lilja 4 ever
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 20:09
  2. Lilja 4-ever
    By Rättaren in forum Politik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 04:21
  3. Lilja 4-ever
    By Rättaren in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 08:34
  4. Lilja!
    By JCP in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 17:14
  5. Lilja gumman!
    By L8 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar