Hjälp hjälp och lite mera hjälp
_0701 Januaribarn
  1. Meggie
    #1

    Hjälp hjälp och lite mera hjälp

    Tillhör inte direkt denna grupp men brukar tjuvläsa lite här och ni är så aktiva så jag tänkte att jag kanske får snabbast råd här inne..


    Har haft vissa problem med extremt försenad mens (tre veckor negativa grav.tester) och sen nu lite mens i några dar etc..

    Testade nu för fem minuter sedan med ett cb och det är ett minus om man tittar vanligt på stickan men om man tittar riktigt noga så är det ett super duper super svagt svagt streck i mitten. Jag i mitt uppstressade tillstånd kan inte klart avgöra om det alltid brukar vara ett sånt super duper mega svagt streck där eller om det är nåt nu..

    Alltså jag har ingen i närheten som kan extrakolla heller.. strecket är inte ens tillräckligt starkt för att fastna på min mega lyxiga nya digitalkamera :(

    Hjälp hjälp och åter hjälp!!!!!!!
  2. 1
    Hjälp hjälp och lite mera hjälp Tillhör inte direkt denna grupp men brukar tjuvläsa lite här och ni är så aktiva så jag tänkte att jag kanske får snabbast råd här inne..


    Har haft vissa problem med extremt försenad mens (tre veckor negativa grav.tester) och sen nu lite mens i några dar etc..

    Testade nu för fem minuter sedan med ett cb och det är ett minus om man tittar vanligt på stickan men om man tittar riktigt noga så är det ett super duper super svagt svagt streck i mitten. Jag i mitt uppstressade tillstånd kan inte klart avgöra om det alltid brukar vara ett sånt super duper mega svagt streck där eller om det är nåt nu..

    Alltså jag har ingen i närheten som kan extrakolla heller.. strecket är inte ens tillräckligt starkt för att fastna på min mega lyxiga nya digitalkamera :(

    Hjälp hjälp och åter hjälp!!!!!!!
  3. Stina
    #2

    jag hade nog

    köpt ett nytt test och testat, eller väntat några dagar och sedan testat. Men tänk på att urinet måste vara 3-4 timmar. så det bästa är ju morgonurin (dock inget måste).
    Kram och lycka till!!
  4. 2
    jag hade nog köpt ett nytt test och testat, eller väntat några dagar och sedan testat. Men tänk på att urinet måste vara 3-4 timmar. så det bästa är ju morgonurin (dock inget måste).
    Kram och lycka till!!
  5. Meggie
    #3

    usch va jobbigt

    att måsta vänta några dar..
    kram och tack
  6. 3
    usch va jobbigt att måsta vänta några dar..
    kram och tack
  7. Ia m. lilla O + grodan
    #4

    Jag hade ett så

    super svagt lodrät streck med CB, så svagt att men nästa inte trodde att det fanns. Testade på nytt två dar senare, då betydligt starkare pos.

    Vågar ju inte säga att det är pos. men det är troligt!
  8. 4
    Jag hade ett så super svagt lodrät streck med CB, så svagt att men nästa inte trodde att det fanns. Testade på nytt två dar senare, då betydligt starkare pos.

    Vågar ju inte säga att det är pos. men det är troligt!

Liknande trådar

  1. mera hjälp tack!
    By björnis in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 10:16
  2. Tack + mera hjälp.....
    By Chockad in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 02:42
  3. Mera hjälp
    By Mamma-Hela in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 18:10
  4. Annika mera hjälp behövs!
    By Vill ha vagnen nu!!!! in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 09:33
  5. Mera Hjälp ME hjälp
    By Målaren in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar