Känner inga rörelser än.
_0612 Decemberbarn
  1. simsan78
    #1

    Känner inga rörelser än.

    Börjar noja så smått över det.
    Är i vecka 16+6 idag, det är ju ändå mitt fjärde.
    Det är fortfarande 2 veckor kvar till UL...
  2. 1
    Känner inga rörelser än. Börjar noja så smått över det.
    Är i vecka 16+6 idag, det är ju ändå mitt fjärde.
    Det är fortfarande 2 veckor kvar till UL...
  3. Fyrklöver 1/1
    #2

    långt ifrån alla känner tidigare

    under graviditeterna
    ex på det är jag
    första graviditeten kände jag sparkar eller bubbel från vecka 18.
    andra graviditeten v20
    tredje graviditeten v22
    och ja nu fjärde så har jag inga förhoppningar om att få känna tidigt heller.
    Beror mycket på hur moderkakan ligger och hur barnet ligger. dels hur aktivt barnet är vissa barn är inte så aktiva tidigt i graviditeten.
  4. 2
    långt ifrån alla känner tidigare under graviditeterna
    ex på det är jag
    första graviditeten kände jag sparkar eller bubbel från vecka 18.
    andra graviditeten v20
    tredje graviditeten v22
    och ja nu fjärde så har jag inga förhoppningar om att få känna tidigt heller.
    Beror mycket på hur moderkakan ligger och hur barnet ligger. dels hur aktivt barnet är vissa barn är inte så aktiva tidigt i graviditeten.
  5. simsan78 bf 1/12
    #3

    Det känns lite lugnande.

    Kände i vecka 17+? förra gången och inte förrens i vecka 21 med första. Tvåan kommer jag inte ihåg *skäms*.
  6. 3
    Det känns lite lugnande. Kände i vecka 17+? förra gången och inte förrens i vecka 21 med första. Tvåan kommer jag inte ihåg *skäms*.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4

    Jag

    väntar också på att känna nåt, men vad jag minns brukar jag känna först i v 18-19. Någon underlig känsla av att det finns något därinne har jag haft, men inte det där \"fladdrandet\" som av små vingar!
  8. 4
    Jag väntar också på att känna nåt, men vad jag minns brukar jag känna först i v 18-19. Någon underlig känsla av att det finns något därinne har jag haft, men inte det där \"fladdrandet\" som av små vingar!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    jag är 16+1

    och väntar 5:an Tycker jag borde känna nått MEN INTE Vet att jag inte känt tidigt de andra gångerna heller Oroa dig inte!!! det kommer...
  10. 5
    jag är 16+1 och väntar 5:an Tycker jag borde känna nått MEN INTE Vet att jag inte känt tidigt de andra gångerna heller Oroa dig inte!!! det kommer...
  11. Emilise bf 30/12
    #6

    Det tog lång tid....

    ...för mig sist när jag väntade trean... Jag tror jag kände de första sparkarna i v 21....

    det är ju beroende på hur lilla bäbisen ligger i magen och hur moderkakan är placerad + om bäbis är lugn eller vild....

    Tror du kan vara lugn. Även fast jag vet att man mår så mycket bättre när man börjar känna rörelser....bra för psyket :)
  12. 6
    Det tog lång tid.... ...för mig sist när jag väntade trean... Jag tror jag kände de första sparkarna i v 21....

    det är ju beroende på hur lilla bäbisen ligger i magen och hur moderkakan är placerad + om bäbis är lugn eller vild....

    Tror du kan vara lugn. Även fast jag vet att man mår så mycket bättre när man börjar känna rörelser....bra för psyket :)
  13. M med Hoppsan +3
    #7

    Kan bara lugna dej

    med att jag också väntar min fyra och inte har börjat känna sparkar förräns sent i v 19! Det kommer ska du se :)
    /M från novembergruppen
  14. 7
    Kan bara lugna dej med att jag också väntar min fyra och inte har börjat känna sparkar förräns sent i v 19! Det kommer ska du se :)
    /M från novembergruppen

Liknande trådar

  1. V 20 och känner inga rörelser
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 16:49
  2. Känner inga sparkar/rörelser
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 20:21
  3. Känner inga rörelser än...
    By brymaria in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 12:47
  4. känner inga rörelser?!
    By marie m prinsesorna in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 15:10
  5. känner inga rörelser
    By marie 74 v.18 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar