Macke har blivit storebror
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Macke har blivit storebror

    Hej
    Det var superlänge sedan jag var här och skrev. Fast jag smygtittar lite ibland.
    Jag har sett att det har kommit en hel del syskon, och Macke har oxå blivit storebror!!
    Den 8/2 kom lillasyster Lava. Som så många andra \'tvåor\' kom hon med en väldig fart (tyckte jag) Från inskrivning på BB till bebis tog det 30 min. Från första känning till bebis 4,5 timme. Och då är jag ändå LÅÅÅNGT från snabbast. =)
    *med gåshud över hela kroppen läste jag din förlossningsberättelse Jessis!!! Huuu Vad skönt att allt gick bra till slut!!!!*
    Ha det så bra, alla \"stora\" 2,5-åringar, i sommarvärmen.
    Kramar från oss
  2. 1
    Macke har blivit storebror Hej
    Det var superlänge sedan jag var här och skrev. Fast jag smygtittar lite ibland.
    Jag har sett att det har kommit en hel del syskon, och Macke har oxå blivit storebror!!
    Den 8/2 kom lillasyster Lava. Som så många andra \'tvåor\' kom hon med en väldig fart (tyckte jag) Från inskrivning på BB till bebis tog det 30 min. Från första känning till bebis 4,5 timme. Och då är jag ändå LÅÅÅNGT från snabbast. =)
    *med gåshud över hela kroppen läste jag din förlossningsberättelse Jessis!!! Huuu Vad skönt att allt gick bra till slut!!!!*
    Ha det så bra, alla \"stora\" 2,5-åringar, i sommarvärmen.
    Kramar från oss
  3. Medlem sedan
    Dec 2004
    #2

    Grattis till lilla Lava

    hade också en supersnabb förlossning med min tvåa Ebba som redan hunnit bli 10 månader. Lycka till med bebisen o storebror :-)
  4. 2
    Grattis till lilla Lava hade också en supersnabb förlossning med min tvåa Ebba som redan hunnit bli 10 månader. Lycka till med bebisen o storebror :-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Grattis!!

    Vilket passande namn då med tanke på snabb förlossning o så FINT!! Kram o grattis!
  6. 3
    Grattis!! Vilket passande namn då med tanke på snabb förlossning o så FINT!! Kram o grattis!
  7. Maddis mLoke+ Mini v 33
    #4

    Jättegrattis

    till syskonet
  8. 4
    Jättegrattis till syskonet
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    ****=) Tack

    ..
  10. 5
    ****=) Tack ..

Liknande trådar

  1. Malte har blivit storebror!
    By Evita in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 20:56
  2. Storebror har blivit sà
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 19:39
  3. Nu har Leo blivit storebror
    By Annapanna31 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 21:50
  4. Bosse har blivit storebror :)!
    By bossemor in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 22:07
  5. Marcus har blivit storebror nu :)
    By h_oney in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 23:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar