Ludvig är helt förtvivlad...
_0112 Decemberbarn
  1. Mia med Ludvig
    #1

    Ludvig är helt förtvivlad...

    för att han fyller år på vintern. Han vill fylla år nu som alla andra gör(typ 2 av kompisarna) och inte behöva vänta till vintern. Väldigt orättvist tycker han.
  2. 1
    Ludvig är helt förtvivlad... för att han fyller år på vintern. Han vill fylla år nu som alla andra gör(typ 2 av kompisarna) och inte behöva vänta till vintern. Väldigt orättvist tycker han.
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Men lille gubben

    Visst kan världen vara orättvis. Elin tycker det är taskigt att bebisen kommer att födas innan hon fyller år för då kommer hon alltid vara yngst? en logiken gillar jag*s*

    Kan ni inte ha ett kalas för honom nu i sommar trots att han inte fyller år? Så kanske han tycker det är roligare?
  4. 2
    Men lille gubben Visst kan världen vara orättvis. Elin tycker det är taskigt att bebisen kommer att födas innan hon fyller år för då kommer hon alltid vara yngst? en logiken gillar jag*s*

    Kan ni inte ha ett kalas för honom nu i sommar trots att han inte fyller år? Så kanske han tycker det är roligare?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Ja..

    just för de mysiga utekalasen tycker jag att man tajmat illa med födelse på vintern...kan man ha utekalas om vintern?? Jag menar i SKåne kan man knappast förvänta sig att det är SNÖ på vinter. Hur kul är det att fira ute i blåst och minusgrader, dessutom med barmark...? :o/
  6. 3
    Ja.. just för de mysiga utekalasen tycker jag att man tajmat illa med födelse på vintern...kan man ha utekalas om vintern?? Jag menar i SKåne kan man knappast förvänta sig att det är SNÖ på vinter. Hur kul är det att fira ute i blåst och minusgrader, dessutom med barmark...? :o/
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    En till

    som deppar... Det är knepigt att lillebror fyller år snart men inte man själv, helt klart...
  8. 4
    En till som deppar... Det är knepigt att lillebror fyller år snart men inte man själv, helt klart...
  9. malin2
    #5

    Samma här

    E har bestämt att hon ska fira halvårsdag varje år den 21e juni. Japp halvårsdag.
  10. 5
    Samma här E har bestämt att hon ska fira halvårsdag varje år den 21e juni. Japp halvårsdag.
  11. Medlem sedan
    Aug 2001
    #6

    Moa

    kör hårt på halvårskalas. Det är minst lika viktigt. En regel är dock att man inte får presenter men frukost på sängen och tårta får man...
  12. 6
    Moa kör hårt på halvårskalas. Det är minst lika viktigt. En regel är dock att man inte får presenter men frukost på sängen och tårta får man...
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #7

    Känner igen

    det där lite från när jag var liten. Linus har inte sagt något än.
    Nu hade jag turen att ha en familj som firade namnsdagar och det heter ju Kristina i juli! :-) Så då fick jag ett paket var av mor- och farföräldrar och egen tårta. Det räckte så bra för att kunna vänta tills lucia och födelsedagen.
    *kram*
  14. 7
    Känner igen det där lite från när jag var liten. Linus har inte sagt något än.
    Nu hade jag turen att ha en familj som firade namnsdagar och det heter ju Kristina i juli! :-) Så då fick jag ett paket var av mor- och farföräldrar och egen tårta. Det räckte så bra för att kunna vänta tills lucia och födelsedagen.
    *kram*
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Ibland har man

    känt att det är roligare med sommarpresenter, typ en ny cykel eller nåt sånt. Vintern blir i o för sig en massa vintersportgrejjer. Men sommargrejjer är roligare. Man kan öppna paketet, rusa ut och testa det. Fast man kan ju köpa oavsett årstid. Man behöver ju inte fylla år.

    Oskar vill fylla jämt. Typ varje dag vi är i affären o han vill ha en sak. Jag önskar mig det och det när jag SNART fyller år... Njaaa, inte snart Oskar...
    Han har till och med önskat sig tuggummi i födelsedagspresent. Lätt och billigt :-)

    De är ju för roliga!
  16. 8
    Ibland har man känt att det är roligare med sommarpresenter, typ en ny cykel eller nåt sånt. Vintern blir i o för sig en massa vintersportgrejjer. Men sommargrejjer är roligare. Man kan öppna paketet, rusa ut och testa det. Fast man kan ju köpa oavsett årstid. Man behöver ju inte fylla år.

    Oskar vill fylla jämt. Typ varje dag vi är i affären o han vill ha en sak. Jag önskar mig det och det när jag SNART fyller år... Njaaa, inte snart Oskar...
    Han har till och med önskat sig tuggummi i födelsedagspresent. Lätt och billigt :-)

    De är ju för roliga!

Liknande trådar

  1. Helt förtvivlad!
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 11:18
  2. HELT FÖRTVIVLAD
    By Så trött.... in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 20:54
  3. Helt förtvivlad...
    By Ledsen mamma in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 18:14
  4. Min söte N är helt förtvivlad för att
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 03:26
  5. Är helt förtvivlad....LÅNGT!!
    By cilie in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar