Läcker fostervatten?
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Läcker fostervatten?

    Var så läskigt efter att jag hade varit på toa nyss. Känner hur det börjar rinna, kom några droppar på golvet, genomskinligt som vatten. Kan det vara fostervatten och nån som vet om det är farligt?
  2. 1
    Läcker fostervatten? Var så läskigt efter att jag hade varit på toa nyss. Känner hur det börjar rinna, kom några droppar på golvet, genomskinligt som vatten. Kan det vara fostervatten och nån som vet om det är farligt?
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Ringde förlossningen

    Jag ringde förlossningen nu på morgonen och ska få komma in på kontroll vid ett. Hoppas det inte var fostervatten och att allt är normalt, men jag har iaf känt den lille ha morgongymnastik i magen.

    Återkommer i eftermiddag!
  4. 2
    Ringde förlossningen Jag ringde förlossningen nu på morgonen och ska få komma in på kontroll vid ett. Hoppas det inte var fostervatten och att allt är normalt, men jag har iaf känt den lille ha morgongymnastik i magen.

    Återkommer i eftermiddag!
  5. Fuchsia*2 v. 22+0
    #3

    Nej men oj

    hoppas att det inte var det. Hör av dig så fort du kan. Tänker på dig vid ett.
  6. 3
    Nej men oj hoppas att det inte var det. Hör av dig så fort du kan. Tänker på dig vid ett.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    det mest troliga

    är att det inte är fostervatten, utan en flytning... Man har mycket olika sorters flytningar under graviditeten och en del kan vara väldigt vattniga...
    Fast det är alltid bättre att kolla upp...

    *kramen*
  8. 4
    det mest troliga är att det inte är fostervatten, utan en flytning... Man har mycket olika sorters flytningar under graviditeten och en del kan vara väldigt vattniga...
    Fast det är alltid bättre att kolla upp...

    *kramen*
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5

    till besvär

    Känner så att jag egentligen inte vill vara till besvär men samtidigt när jag aldrig varit gravid förut och inte vet vad som är normalt eller ej. Tänkte mest att jag ville ringa och rådfråga men så sa de på förlossningen att jag får komma in och kolla upp det, så jag känner att det är lika bra.
  10. 5
    till besvär Känner så att jag egentligen inte vill vara till besvär men samtidigt när jag aldrig varit gravid förut och inte vet vad som är normalt eller ej. Tänkte mest att jag ville ringa och rådfråga men så sa de på förlossningen att jag får komma in och kolla upp det, så jag känner att det är lika bra.
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6

    japp

    återkommer senare i eftermiddag med rapport. tack för tanken!
  12. 6
    japp återkommer senare i eftermiddag med rapport. tack för tanken!
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7

    Ska Hålla Tummarna

    Vet faktiskt inte vad det kan vara.. Ska iallafall hålla tummarna benhårt för att allt e ok!

    Hoppas du skriver här inne när du kommer tbx så vi vet hur det e med er! :)

    Stor Kram
  14. 7
    Ska Hålla Tummarna Vet faktiskt inte vad det kan vara.. Ska iallafall hålla tummarna benhårt för att allt e ok!

    Hoppas du skriver här inne när du kommer tbx så vi vet hur det e med er! :)

    Stor Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    Håller tummarna...

    för dig.
  16. 8
    Håller tummarna... för dig.
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9

    absolut

    det är alltid bättre att kolla upp...
    för det finns ju alltid chansen ( även om den ÄR liten) att det skulle vara något....
    man tar alltid oro och sådant på allvar och det tycker jag att man skall göra, bättre att kolla en gång för mycket, komma hem sedan och kasnke kunna känna lite trygghet och njuta av sin graviditet... eller hur.
    *kramen*
    jenny
  18. 9
    absolut det är alltid bättre att kolla upp...
    för det finns ju alltid chansen ( även om den ÄR liten) att det skulle vara något....
    man tar alltid oro och sådant på allvar och det tycker jag att man skall göra, bättre att kolla en gång för mycket, komma hem sedan och kasnke kunna känna lite trygghet och njuta av sin graviditet... eller hur.
    *kramen*
    jenny

Liknande trådar

  1. Läcker jag fostervatten???
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 12:30
  2. fostervatten som läcker..
    By mohlina in forum Komplikationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 13:58
  3. Läcker jag fostervatten..?
    By tina m filip + bf 22/8 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-28, 11:31
  4. läcker fostervatten... = OK?
    By izza_77 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 20:18
  5. Läcker jag fostervatten??
    By Eowyn in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 23:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar