Jag har fått en jätte hemorrojd : (
Kropp & hälsa
  1. Ont i baken
    #1

    Jag har fått en jätte hemorrojd : (

    Har haft den i 2 dagar nu och först idag lyckades vi få tag på xyloproctsalva, allt är ju stängt på midsommar.
    Men hur lång tid ska det ta tills den minskar och försvinner och när vet man om salvan inte hjälper, fasar för att behöva visa upp den för någon läkare!
    Den är stor som tumnageln och jag vet inte varför jag har fått den, är inte alls hård i magen.
    : (
  2. 1
    Jag har fått en jätte hemorrojd : ( Har haft den i 2 dagar nu och först idag lyckades vi få tag på xyloproctsalva, allt är ju stängt på midsommar.
    Men hur lång tid ska det ta tills den minskar och försvinner och när vet man om salvan inte hjälper, fasar för att behöva visa upp den för någon läkare!
    Den är stor som tumnageln och jag vet inte varför jag har fått den, är inte alls hård i magen.
    : (
  3. HL
    #2

    Hej

    rådet jag fick när jag fick en hemorrojd var att peta in den låter läskigt men det funkade, den tömdes ganska snabbt på blod när jag började med att trycka in den och när den åker ut igen trycker du in den igen. Lycka till
  4. 2
    Hej rådet jag fick när jag fick en hemorrojd var att peta in den låter läskigt men det funkade, den tömdes ganska snabbt på blod när jag började med att trycka in den och när den åker ut igen trycker du in den igen. Lycka till
  5. Ont i baken
    #3

    har provat det

    men tyvärr gör det jätteont att få in den och så åker den ut efter bara några minuter igen. men så länge den stannar \"inne\" så gör det ju mindre ont.
    Har bara fått små såna här innan, men den här är ju enorm.
  6. 3
    har provat det men tyvärr gör det jätteont att få in den och så åker den ut efter bara några minuter igen. men så länge den stannar \"inne\" så gör det ju mindre ont.
    Har bara fått små såna här innan, men den här är ju enorm.
  7. been there
    #4

    har haft det problemet

    till och från sedan sonen föddes. Mest när jag inte sköter magen ordentligt... Jag har provat mycket - och bäst hjälper xyloproct suppar. Salvan funkade inte alls på mig, och inte heller alcoanal suppar ocvh salva. Så prova olika medel. Drick mycket. Ät bra mat. Motionera - fast jag vet att det skaver... Jag ringde tillslöut VC men hon tyckte att jag kunde vänta och prova själv lite till - och nu, efter ett halvår med problemet till och från, så är det okej, bara jag går regelbundet på toa.
    Lycka till!
  8. 4
    har haft det problemet till och från sedan sonen föddes. Mest när jag inte sköter magen ordentligt... Jag har provat mycket - och bäst hjälper xyloproct suppar. Salvan funkade inte alls på mig, och inte heller alcoanal suppar ocvh salva. Så prova olika medel. Drick mycket. Ät bra mat. Motionera - fast jag vet att det skaver... Jag ringde tillslöut VC men hon tyckte att jag kunde vänta och prova själv lite till - och nu, efter ett halvår med problemet till och från, så är det okej, bara jag går regelbundet på toa.
    Lycka till!
  9. HL
    #5

    jag vet

    men det är bara att fortsätta peta in den.
  10. 5
    jag vet men det är bara att fortsätta peta in den.
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6
    Hemorrojd behandling - http://hemapro.com Den här produkten hjälpte mig att få bort mina obehagliga hemorrojder.
  12. 6
    Hemorrojd behandling - http://hemapro.com Den här produkten hjälpte mig att få bort mina obehagliga hemorrojder.
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Hemorrojd behandling - http://shytobuy.se
  14. 7
    Hemorrojd behandling - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Hemorrojd?
    By Anonym in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-11-23, 14:27
  2. Hemorrojd från Hell !!
    By honhan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 16:38
  3. Skrumpnad hemorrojd?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 06:53
  4. Har nån härinne fått jätte
    By annahpo in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:32
  5. Jag har fått bälte nu! Jätte...
    By Nette~Elliot&Ninni in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar