present till fröknarna?
_0309 Septemberbarn
  1. victoria
    #1

    present till fröknarna?

    hej wirva går sista dagen på småbarnsavdelningen på fredag och jag tänkte köpa nån liten grej till hennes fröknar, är det nån som har ngt tips? de fyra st och två har redan hunnit gå på semester så det kan inte va nån blomma eller godis...
  2. 1
    present till fröknarna? hej wirva går sista dagen på småbarnsavdelningen på fredag och jag tänkte köpa nån liten grej till hennes fröknar, är det nån som har ngt tips? de fyra st och två har redan hunnit gå på semester så det kan inte va nån blomma eller godis...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Jag köpte

    en jättekaffemugg samt ett silverarmband som man kan sätta olika länkar på om man vill till C:s dagmammor. Länkarna jag satte på var ett guldhjärta och C:s initial. Det blev lite dyrare än tänkt men å andra sidan slutade C där för gott eftersom hon ska börja på dagis till hösten.
  4. 2
    Jag köpte en jättekaffemugg samt ett silverarmband som man kan sätta olika länkar på om man vill till C:s dagmammor. Länkarna jag satte på var ett guldhjärta och C:s initial. Det blev lite dyrare än tänkt men å andra sidan slutade C där för gott eftersom hon ska börja på dagis till hösten.
  5. Sara med Oskar 26/9
    #3

    Kanske

    varsin pocketbok... Ibland har de erbjudande - köp 4 betala för 3. Ett tips är \"Små citroner gula\" av Kajsa Ingemarsson. En annan idé är att ge ngot till avdelningen t ex ett trevligt pusel elelr en fin bok. Man kan också köpa ett litet träd elelr en buske att plantera på dagisets gård. Glasscheckar kan man köpa i Pressbyrån och skicka hem till fröknarna.
  6. 3
    Kanske varsin pocketbok... Ibland har de erbjudande - köp 4 betala för 3. Ett tips är \"Små citroner gula\" av Kajsa Ingemarsson. En annan idé är att ge ngot till avdelningen t ex ett trevligt pusel elelr en fin bok. Man kan också köpa ett litet träd elelr en buske att plantera på dagisets gård. Glasscheckar kan man köpa i Pressbyrån och skicka hem till fröknarna.
  7. Sara med Oskar 26/9
    #4

    Oj så många stavfel det blev! IMT

  8. 4
    Oj så många stavfel det blev! IMT
  9. Anonym
    #5

    Vi tänkte

    ge något till avdelningen, några böcker varav en heter Luna. Luna har ju redan flyttat upp, men vi fick ju inte veta det förrän samma dag så det blev inte av att det blev i samband med flytten.
  10. 5
    Vi tänkte ge något till avdelningen, några böcker varav en heter Luna. Luna har ju redan flyttat upp, men vi fick ju inte veta det förrän samma dag så det blev inte av att det blev i samband med flytten.

Liknande trådar

  1. Present till fröknarna på dagis?
    By Helmus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 21:14
  2. Present till fröknarna?
    By systerA med David in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 10:17
  3. Present till fröknarna
    By Marre m Jesper bf 17/7 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 18:59
  4. Present till fröknarna på avd eller...
    By Annette med Linnéa, Macke o Tess in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 16:59
  5. Vad ger man för present till fröknarna
    By Amber in forum Barn som yrke
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 20:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar