lite rädd
_0503 Marsbarn
  1. anonym
    #1

    lite rädd

    jag har varit på en rektoskopi idag eftersom jag har hafr problem med diarrer i ca 6 mån. Jag trodde själv att det var som tex stressmage för jag kunde tänka mig själv till diarrerna.
    Nu till saken.
    Min läkare kunde inte utföra rektoskopin ordentligt för efter ca 8 cm tog det stopp. Jag han en knöl el dyl 8 cm in. Skitskraj är jag nu. Fick remiss till kirurgen för koloskopi och sen fick jag även remis till röntgen. Jag har aldrig varit så rädd som jag e nu. Jag har två små barn (varav ett marsbarn -05)och inom mig skriker det Cancer. Jag vet att det är en liten risk men den finns ju där. Det kna ju säkert vara hundra andra grejer men fy vad jag är rädd nu.

    Usch nej jag vet inte varför jag skriver detta men jag ville nog bara skriva av mig
  2. 1
    lite rädd jag har varit på en rektoskopi idag eftersom jag har hafr problem med diarrer i ca 6 mån. Jag trodde själv att det var som tex stressmage för jag kunde tänka mig själv till diarrerna.
    Nu till saken.
    Min läkare kunde inte utföra rektoskopin ordentligt för efter ca 8 cm tog det stopp. Jag han en knöl el dyl 8 cm in. Skitskraj är jag nu. Fick remiss till kirurgen för koloskopi och sen fick jag även remis till röntgen. Jag har aldrig varit så rädd som jag e nu. Jag har två små barn (varav ett marsbarn -05)och inom mig skriker det Cancer. Jag vet att det är en liten risk men den finns ju där. Det kna ju säkert vara hundra andra grejer men fy vad jag är rädd nu.

    Usch nej jag vet inte varför jag skriver detta men jag ville nog bara skriva av mig
  3. Lucha
    #2

    *kramar*

    usch vad jobbigt! Hoppas att svaret inte dröjer allt för länge, ovissheten är jobbig!
    Tänker på dig!

    Kram
  4. 2
    *kramar* usch vad jobbigt! Hoppas att svaret inte dröjer allt för länge, ovissheten är jobbig!
    Tänker på dig!

    Kram
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Förstår din oro..

    Jag hittade en knöl i bröstet för några år sen och direkt tänkte jag att nu har jag fått cancer. Det var en ofarlig knöl visade det sig men fy så rädd jag var innan allt var klart.

    Jag håller tummarna att det inte är nåt farligt, det kanske är en polyp som sitter i vägen.

    Många kramar och skicka ett privat medd om du vill \"prata\"!
  6. 3
    Förstår din oro.. Jag hittade en knöl i bröstet för några år sen och direkt tänkte jag att nu har jag fått cancer. Det var en ofarlig knöl visade det sig men fy så rädd jag var innan allt var klart.

    Jag håller tummarna att det inte är nåt farligt, det kanske är en polyp som sitter i vägen.

    Många kramar och skicka ett privat medd om du vill \"prata\"!
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Hur har det gått?

    *kramar*
  8. 4
    Hur har det gått? *kramar*

Liknande trådar

  1. Lite rädd.
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 20:05
  2. Lite rädd
    By Mactilda in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 15:21
  3. Lite rädd.
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 11:29
  4. Lite rädd
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 13:34
  5. Lite rädd
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 09:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar