GI-bakslag:-(
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    GI-bakslag:-(

    Usch.Jag har kört GI-metoden ett par veckor nu,och \"rivstartade\"i två veckor och rasade 4 kg direkt:-)Jippi,och helt galet var det med tanke på allt fett man åt! Nu har jag börjar införa lite kolhydrater igen,och _genast_känner jag mig plufsig runt midjan igen:-(Detta var bra kolhydrater,tycker jag,osötat dinkelbröd,allbran plus,bulgur osv..absolut inga potatisar el.pasta odyl.Känns så himla trist,jag kan ju inte leva på fett o protein resten av livet:-/..tips från er andra GI-are..?
  2. 1
    GI-bakslag:-( Usch.Jag har kört GI-metoden ett par veckor nu,och \"rivstartade\"i två veckor och rasade 4 kg direkt:-)Jippi,och helt galet var det med tanke på allt fett man åt! Nu har jag börjar införa lite kolhydrater igen,och _genast_känner jag mig plufsig runt midjan igen:-(Detta var bra kolhydrater,tycker jag,osötat dinkelbröd,allbran plus,bulgur osv..absolut inga potatisar el.pasta odyl.Känns så himla trist,jag kan ju inte leva på fett o protein resten av livet:-/..tips från er andra GI-are..?
  3. Rabarber
    #2

    Men om man GIar

    så får man ju äta kollisar - med lågt värde. Det är väl Atkins som bara är fett och protein?

    Men om det nu känns jobbigt - så börja med lite kollisar till en måltid om dagen - tills du gjort det ett tag och sedan ökar du sakta sakta på. Kanske går det lättare då?

    Grattis till den fina vikt minskningen.
  4. 2
    Men om man GIar så får man ju äta kollisar - med lågt värde. Det är väl Atkins som bara är fett och protein?

    Men om det nu känns jobbigt - så börja med lite kollisar till en måltid om dagen - tills du gjort det ett tag och sedan ökar du sakta sakta på. Kanske går det lättare då?

    Grattis till den fina vikt minskningen.
  5. CeKå
    #3

    GI

    Många GI-\"metoder\" inleder med en väldigt strikt fas, typ Atkins, för att man ska få igång fettförbränningen. Sen ökar man succesivt kolhydraterna samtidigt som man minskar på fettet.
  6. 3
    GI Många GI-\"metoder\" inleder med en väldigt strikt fas, typ Atkins, för att man ska få igång fettförbränningen. Sen ökar man succesivt kolhydraterna samtidigt som man minskar på fettet.

Liknande trådar

  1. Bakslag
    By Stellatrix in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 18:40
  2. Bakslag
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:14
  3. Bakslag
    By starlet1 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 12:04
  4. bakslag
    By tvilling2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:21
  5. Bakslag efter bakslag...
    By Tinselflickan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar