Nu siktar vi på april
_0704 Aprilbarn
  1. Pixie
    #1

    Nu siktar vi på april

    Marsbebis blev det ingen så nu satsar vi på april i stället. Får bli Äl test för hela slanten för uppenbarligen har jag inte koll på mina cykler som jag trodde. Mensen kom i går, innan jag ens börjat fundera på den. Ja ja, På´t igen bara ;-)
  2. 1
    Nu siktar vi på april Marsbebis blev det ingen så nu satsar vi på april i stället. Får bli Äl test för hela slanten för uppenbarligen har jag inte koll på mina cykler som jag trodde. Mensen kom i går, innan jag ens börjat fundera på den. Ja ja, På´t igen bara ;-)
  3. Matilda
    #2

    Ja visst gör vi..

    satsar på april alltså!!
    Mensen kom ju inte riktigt här heller när jag trodde den skulle komma, men det var ju min första mens efter missfallet så jag får väl se hur lång denna cyklen blir.
    Jag brukar ha så långa cykler som ca 35 dagar. Det är bra annars, men inte när man vill ha bebis.
  4. 2
    Ja visst gör vi.. satsar på april alltså!!
    Mensen kom ju inte riktigt här heller när jag trodde den skulle komma, men det var ju min första mens efter missfallet så jag får väl se hur lång denna cyklen blir.
    Jag brukar ha så långa cykler som ca 35 dagar. Det är bra annars, men inte när man vill ha bebis.

Liknande trådar

  1. Detta måste väl vara april april din
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 09:08
  2. Siktar in mig på över tid...
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 22:57
  3. nån som siktar på Mölndal?
    By gräddnos bf 25/5 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 10:38
  4. Vi siktar på att komma!
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 18:22
  5. Ni siktar jag på 10100! *S*
    By Gabbi med grynen in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 12:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar